Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Vet at folk ikke kan noe for det, men de som får utovernavler når de går gravide... Huff, stakkar sier jeg. Det er jo kjempestygt og ser utrolig teit ut!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, men det fine med det er at det forsvinner igjen, motsetning til annet som ser utrolig teit ut og er medfødt
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 jaha...??jeg syns det andre ting man kan bruke energi og sinne på enn hvordan en gravids navel ser ut..misunner deg hi,du kan umulig ha noe annet å gjøre..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Hvorfor i all verden legger dere ut en link som denne??? Heng deg på tråden: "ÆSJ! blir seriøst kvalm av...." i stede for å opprette identisk lik tråd som andre har lagt ut bare et par dager før deg..-og som fortsatt ligger langt oppe på 1 side.... Skjønner ikke at du i det hele tatt kan legge ut en tråd som denne... snakk om å være umoden da!!! håper du får skjønn liten baby med UTOVERNAVLE!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Har hatt utovernavle siden jeg ble født jeg!!! Bare når jeg ble litt feitere i ungdomstida så forsvant den inn.. kan jo kanskje vri litt på det da og si at jo dypere navl du har jo feitere er du???! Synes dette var ganske så barnslig sagt HI.. Nå går jeg her gravid og navlen stikker ut den enda jeg er ganske kort på vei.. er så stolt av den så!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg syns det er fint. Har det desverre ikke selv. Den blir bare helt flat på slutten.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 HI er så jævla kvapsete og feit at navlen ikke stikker ut- selv 9 mnd ut i graviditeten. Tror jeg takker ja til utovernavle og normal fettprosent på magen fremfor din blautfeite, dvasne mage.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Synes det er stygt jeg også selv om jeg driter litt i temaet, men det er noe de fleste gravide får på slutten av fysiske årsaker. Det er jo bare for en stund - so what - !? Min har ikke "vrengt" seg ennå, håper ikke den gjør det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå