To barns mor og 75-modell. Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 om navnet Pernille?¨ Ville dere valgt Pernille eller Silje?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har alltid sett Pernille som et dyrenavn jeg. Synes ikke det tar seg ut på mennesker. Og akkuratt i det folk rundt meg drev å kom med navneforslag, og nevnte bla Pernille, fikk foreldrene mine seg valp. Gjett hva navnet der ble da? joda, Pernille. Men for all del, det er et fint navn. Silje er også fint, og jeg ville nok ha gått for det.
To barns mor og 75-modell. Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Oj! Jeg har aldri tenkt på det som dyrenavn. Nå ble jeg noe skeptisk.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg syns Pernille er kjempefint jeg. Og forbinder det ikke med dyrenavn i det hele tatt!! Men det er jo mange som gir dyrene sine vanlige "menneskenavn da"... Kjenner folk med hunder som heter Oskar, Trygve, Anton, Bjarne, Anna osv.. men er jo likevel normale menneskenavn.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 joda, det er sant det. Men vet om katter som heter Pernille, kaniner og nå hund, og dette er spredt over noenogtyve år, så da blir det liksom dyrenavn i mine øyne. Men som sagt, pent navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå