Mari 75 Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er 167 cm høy og veier i overkant av 90 kg. Har satt inn egg 6 ganger og blitt gravid 4 av gangene, men har dessverre mistet hver gang. Legene finner ikke noe galt med meg, og tror kanskje at abortene skyldes overvekt. Synes i grunnet dette er snodig, har hatt forskjellig vekt ved hver innsetting. Første gang gikk jeg ned til 83 kg, senere trøstespiste jeg på meg noen ekstra kg for hver abort. Er helt syk etter å prøve igjen, men det er mitt siste forsøk, har 4 egg på frys. Hva ville dere gjort? Bør jeg kanskje vente og prøve og gå ned i vekt først? Tenker bare at tiden går og at jeg jo ikke blir yngre jo lenger jeg venter. Har noen av dere erfart dette selv, eller kjenner noen som har vært i samme situasjon. Takknemlig for alle svar! Klemz
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 har du prøvd pregnyl i graviditetene? jeg ble gravid 4 ganger, og mistet bare... men da jeg fikk pregnyl hold spiren seg på plass!
Mari 75 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Har du brukt dette i forbindelse med prøverør eller ved vanlig befruktning? og i så fall hvor lenge og mye? Er åpen for alle forslag og vil prøve det som prøves kan. Takk for tips. Kan jo nevne dette for legen min og høre hva han har å si.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tror , hvis legene mener det kan skyldes overvekt , og du kun har et forsøk igjen , at du burde gå ned i vekt da. Jeg er ei rimelig stor jente , som var 106 kg , og gikk ned 22 kg på 1.5 år. Trente , spiste mindre , etc . Jeg forsøkte lenge å bli gravid med lykkdes ikke , men da jeg gikk ned i vekt ( mine 22 kilo) ble jeg gravid. Er fremdeles noe overvektig , men nå har jeg en baby inni magen. Jeg tenker for din del , kanskje du skulle gå litt ned i vekt først, siden det er siste sjangs? Så har du iallefall prøvd det! Ønsker deg lykke til , du skal se alt ordner seg til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå