Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 sex før 6 ukers kontrollen? blei du sydd etter fødselen? Gubben i huset er en smule ivrig på og komme i gang igjen, og det er 6 uker siden fødsel nå, men har ikke vært på kontroll enda.... er litt i tvil på om jeg tør og ha sex enda.....
Alvepike Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 nei, vi ventet til tullemor var 2,5 månder vi..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 jeg hadde sex ca 4 uke etter fødselen, å d gikk kjempe bra =) hadde ca 4 sting, men de var borte til da
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg ventet til etter 6 ukers kontroll for synes det var ok å få en godkjenning på at alt var i orden ,-) Men så hadde jeg sydd ganske mye så det var nå ikke aktuelt før uansett. Og legen sa "Ehhh du kan godt vente litt med sex" så da gjorde vi det! Sambo maste ikke i det hele tatt og det satte jeg stor pris på. Kan jo gjøre annet enn samleie hvis han er så utrolig utålmodig...synes de skal respektere at man ikke har lyst til å kaste seg ut i det så tidlig...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Vent til etter kontrollen du....... Er det så big deal, så får han vel ta saken i egne hender da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå