indianerjenta Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Her om dagen ringte jeg mamma og spurte om mine to barn (8 og 3) og jeg kunne få sove hos henne fra fredag til lørdag.. "Å herregud! Også jeg som ikke er i form om dagen" fikk jeg til svar. Og toppen av kaka: hun var på besøk hos en venninne når jeg ringte.... det var formen fin nok til... Historien om min mor er desverre full av slike episoder, som i romjulen, da hun hadde lovet å ta seg av barna mine mens jeg jobbet... så dukket det opp en uenighet, om hvor vidt jeg skulle ha overnattningsgjester i dagene før jul ( i mitt eget hjem!)... det var mer en nok å ta seg til før jul, om jeg ikke skulle ha gjester i tillegg... Jeg avsluttet diskusjonen ved å si "Ja,men dette velger jeg selv!".. og svaret jeg fikk i retur... " Ok. men da har ikke du barnevakt i romjulen!" ... og tro det eller ei... det løfte holdt hun... og jeg måtte ringe å si at jeg var syk!
bambi på isen Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Høres ut som min mor!!!!! Sist vi feiret jul med dem fikk vi ikke komme til dem før lille juleaften (er 2 timers "reise", men lille juleaften er det kaos på ferjer osv, vi brukte 4 timer), og fikk beskjed om at vi måtte reise ned igjen 1. juledag, for de måtte jo få slappe av!!!!!!!!!! Det er jo tross alt viktigere en å få sett barnebarna sine!!!! Har nok av sånne episoder med henne!!!! Men nå finner vi vel ut hvordan vi IKKE skal bli som bestemødre!!!!!!!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 uff, kjenner det kommer en liten faan i meg..... da hadde jeg ikke reist dit.... kunne de fått sitte alene julaften.... men hadde sikkert tenkt annerledes hadde det vært MIN mor......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå