mammat2goll Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg mistet mye av melken 2 uker etter jeg fikk jenta mi. Så jeg har nå begynt å gi henne litt mme. Men hun promper så fryktelig og merker att hun har litt vondt i magen. Noe jeg kan gjøre for att hun skal bli bedre? Jeg har prøvd med nan og med colett men merker ikke noe forskjell. Og for dere som er helt i mot å gi mme så vær så snill og la være å svare. Jeg gjør alt jeg kan for å få opp igjen melkeproduksjonen. Har kjøpt meg elektrisk pumpe og pumper meg ofte. Men ikke mye som kommer ut... Jeg vil gjerne fullamme, hater dette flaskekoking styret...
klg,2 boys now:) Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 blir barn av flaske barn å så ikke tenk på det.vær nøye med målene er mitt beste tips.hvis du tar litt for mye pulver f.eks så blir blandingen helt feil å det blir hardt for magen.men mme er mere tungfordøyelig så det blir noen ganger litt proming.
Pærefrø Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 prøv med litt malt i melka... det kan hjelpe.
snartmammapåny Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Gi litt vann før og etter måltidet. Da får man mer vekse i den lille kroppen og avføringen blir ikke like hard. Husk og å ha litt malt i melken, det hjelper for de fleste,men ikke alle. Småen ble og hard i magen av mme, ikke noe gøy, men mat må de jo ha...Når jeg kunne begynne å gi han sviske så ble han mye bedre da.
Eve Dallas Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg fikk mme og mamma måtte tilslutt blande sammen collett og nan for at jeg skulle holde på det. Så mitt råd er å prøve seg frem.
Medium fikk guttebass Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Gutten min fikk vondt i magen av alle andre mme enn Hipp, så det er jo et tips om du vil prøve. Og en liten dæsj malt i melka er fint for magen. )
Ms.Nurse Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Prøver å spørre her jeg... Jeg har ikke nok melk til jenta mi som er 25 dager gammel nå...Desverre:( Hun får NAN og trives med det. Ingen problemer ennå i hvertfall. Men lurer på det med forbereding av flasker. Har kjøpt microsterilisator, så jeg slipper å koke flasker hele tiden i hvertfall. Lurer på hvordan jeg kan få effektivisert "matlagingen" litt mer. Er litt styr med å koke opp vann, avkjøle, blande og gi. Særlig midt på natten hvis hun skriker i tillegg. Kan jeg koke vann, helle det på de sterile flaskene og sette i kjøleskapet, slik at jeg bare kan kjøre de 20 sek i micro(til 40 grader) og ha i pulver? Dette er første jenta mi så jeg tar i mot råd fra dere som har erfaring her med takk
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Her bruker vi hipp. hun er go i magen av den. Ikke gulping eller vondt i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå