eh80 Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Ett spm: bruker nå str 80c (uke 31). Hvor stor ammebh skal eg kjøpe...?? =)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 jeg også bruker samme str nå..har bestilt en amme bh i str 85d for å se om den passer...folk sier at man som regel må gå opp en str etter man har født
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hei, prøv med 80 d eller e, ikke sikkert du skal opp i onmkretsstørrelse, ville prøvd kun å gå opp i cup først. Blir omkretsen for stor siger bh'n opp i ryggen og du får feil belastning. Det beste er jo å vente med å kjøpe til man får prøvd, men jeg har selv kjøpt en med 1 cupstørrelse større og 1 med to cupstørresler større fordi jeg ikke orker tanken på å bevege meg i en klesforretning like etter at jeg har født....
eh80 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Tusen takk for svar..=) Litt "grønn" på det området ser dere...hehe. Noen gode bh-merker dere anbefaler i samme slengen??
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg synes triumph sine uten bøyle er bra.
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Kappahl sine er billige og bra, jeg er også førstegangs, så var innom å prøvde noe i går, er nå i uke 39, jeg likte best de med blonder og spiler, men dette er en smak sak, Triumph sine er også fine, men mye mye dyrere. Kappahl sine ligger på 129 for de uten spiler, og 149 for de med. Ellers har jeg hørt at de fra HM blir veldig stygge etter en liten stund, just fro your info :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Problemet er bare det at såkalte billig-merker ikke har cupstørrelse større enn C + at ofte er det kun cupstørrelsen det er gjort noe med, ikke selve bh'en hvis du er så heldig å finne en D-cup. dvs. stroppene er like smale på en A-cup som den er på en D-cup så da blir de ofte så "puslete" og klarer ikke å holde brystene oppe (større byste trenger bredere stropper og litt bedre hold). Trenger du E-cup kan du bare glemme billig-merker desverre :-( Forresten anbefales ikke spile-bh når man ammer fordi spilene kan klemme på og irritere melkekjertlene leste jeg et sted. Skulle gjerne kjøpt mine (bruker E-cup i svangerskapet) til 129,- men har ikke funnet noen ennå, kun de som er dyrere: Triumph og Anita, Triumph koster 299,- (går opp til E-cup) Anita koster 499,- (går opp til G-cup, har de bla. på babyshop) Men kappahl har jeg ikke vært på, har de litt større cupstørrelser?
Vickikva Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 *Oppgitt!* Kjøpte to ammebehåer tidligere i høst og nå er de for små. De er i str 80e.. Tro om ej klarer å finne noen som er like bra i større str..? Det er ikke bare bare å ha store fordeler:P
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Lindex har diverse amme bher opp til f-cup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå