line_n & sara Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 har vært forkjøla i minst halvannen mnd...er ganske lei!!!! fikk påvist uvi i forrige uke, også! har ikke merka noe til den..og baby er stressa..ofte høy puls der inne, jm tror det har noe med at jeg er forkjøla å gjøre! syt syt....d hjelper litt.... hvordan er formen deres? flere med imunforsvaret på bånn??
betty74 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Hei, Vi er i samme båt. Jeg har vært forkjøla i en mnd nå. Blæh! Hoster så mye om natta at jeg nesten ikke sover og er helt tett i nesa. Har fått utskrevet hostesaft med morfin - tør ikke ta det, kan visst påvirke babyen... Så da ligger jeg i time etter time og hoster og harker. Immunforsvaret blir vel ikke så voldsomt mye bedre av å ikke sove heller.. Uff og æsj... God bedring, forresten!
alines Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg sliter med en ørebetennelse, og det er ikke speisiellt godt heller....
line_n & sara Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 huff!! god bedring, alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå