Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 til sine babyer som er rundt 7-8 mnd.?.. Jeg har ikke begynt enda- og hun er 7,5 mnd. gammel... Virker som det er mange som har begynt med det...
ditte&malusken&lillebror Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Datteren min er 8 mnd, vi har ikke begynt med brødskive. Fullammet til hun var 6 mnd og hun har ikke vært så enkel å få til å spise fast føde. Nå er vi snart oppe i full porsjon med grøt og veldig fornøyd med det:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Vi begynte å prøve når han var 6 mnd, men han likte det ikke.. Begynte ikke å spise brød før han var 8 mnd..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Da tror jeg at vi venter litt med brødmat.. Vi har gjort som dere ditte&malusken- og er også oppe i full porsjon med grøt nå- og hun får veldig med brekninger bare det er antydninger til litt klumper i maten- så da skal det vel godt gjøres at hun liker brød med det første...
En liten mamma Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Hedda er 8 måneder imorra, og har ikke fått brød enda. Jeg fullammet til 5 1/2mnd, og nå får ho to måltider pr dag (lunch og kvelds). Det kommer vi til å fortsette med en stund til. Ho har fin vekt, så det er ikke nødvendig med mer fast føde enda. Et tips bare: Hedda nektet å spise middag, det kom rett i retur. Fant etterhvert ut at det nok er klumpene ho ikke liker, og de fleste middagsglass fra 6 måneder har litt klumper. Men HIPP sine er helt most, akkurat samme konsistens som grøten. Så de spiser ho!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe! Ja, det skal vil litt til for å få henne til å like brød da. Men som mamman til Hedda sier, så er jo det som teller at de har fin vekt og at de er blid og fornøyd. Det tenker jeg på når jeg av og til får et snev av panikk for at vi henger etter med fast føde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå