Flættfrid har to prinsesser Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Har i en god stund vært plaget av kynnere, men de siste dagene har jeg hatt mens smerter, som ligger som ett belte rundt magen min, vondt i korsryggen også. Det er skikkelig vondt og det kommer spesielt på kvelden når jeg legger meg. Kan også sammenlignes med at man er dårlig i magen, skikkelig krampe, men ingenting vil ut lissom Håper det er noen der ute som kan fortelle meg hva dette er, eller opplever det samme. Er forresten 36+2 i dag
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 hørtes veeldig likt ut som mitt bortsett fra ryggen.. er 'bare' 18 uker jeg da,men er desto mere bekymret! Er værst når jeg bare er litt sulten,eller om kvelden.. Kansje luftsmerter? Jeg hadde ringt lege altså,hvis du har vondt i ryggen også,det hadde ikke jeg før rett før fødsel. Lykke til=)
Snupsidupsi Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Kjenner meg veldig godt igjen i d du sier. Har hatt d i over 4 uker nå (har forresten termin imorgen). Eneste jeg har fått beskjed om er at d er modningsrier, og at d er mer vanlig med mye av d for oss andregangsfødende. Kommer d i tak til deg også? Eller er d vondt hele tida? Jeg får d medjevne mellomrom hver eneste dag og natt. På nettene kan d være med 4 min mellomrom i 3-4 timer, så dabber d av igjen. Har mange netter trodd at ting er på gang, men... Utrolig utmattende!!! Ser for meg at d blir litt sånn ulv, ulv... Kommer ikke til å skjønne at ting er i gang før ungen er halvveis ute sikkert! =) He he. Håper du slipper å slite like mye som jeg har gjort. D er IKKE moro! Og de på føden vil ikke gjøre noe som helst!
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Hei snupsidupsi. Vi høres veldig like ut i våre opplevelser. Kommer også som tak hos meg, er værst på natten, men det er faktisk så ubehagelig at jeg også lurer på om det er noe på gang ( håper ikke det, gubben reiser i dag og blir borte til onsdag) Er andre sv.skapet mitt også. Takk for svar, håper at det skjer noe for deg nå da=))
Snupsidupsi Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Da er d nok d samme vi har ja. D som irriterer meg mest med dette er jo at jeg har gått og venta og venta og venta nå i over 4 uker, for man tror ærlig talt at d er ting på gang! Da blir man ganske lei etter hvert! D er ikke like ille hver natt, men ganske ofte er d så ille at jeg ikke klarer å ligge, men må opp og puste osv. Ikke rart man tror at d skjer ting! Håper du venter til onsdag i alle fall!!! =) Prøv å ikke vent på at ting skjer så du blir sånn som meg da! D er ikke moro! Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå