Mamman til AM&JS Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Tenkte litt på en allværsjakke jeg..fra Bergans..men den jeg vil ha..er jo utsolgt over alt..;()
våken_om_natta Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Tja... nå vurderer jeg sterkt en liten tur til Barcelona.
dumme mamma Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 HAr ikke peiling, kom gjerne med tips. Hadde jeg hatt råd hadde det blitt bærbar pc. Får litt arv nå, men vi tenkte å bruke det til garasjeport eller kanskje en liten ferie
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Sjeldent vi kjøper julegaver til hverandre. Kjøper heller noe vi trenger i fellesskap. Nå har vi nettopp kjøpt ny seng og 2 lenestoler, så det blir nok vår julegave i år:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 skal kjøpe et nytt kjede til han. sånn kjetting.. men vet ikke om jeg skal kjøpe gull eller sølv enda.. mulgi det blir sølv, for da får jeg en som er litt tykkere. er ganske dyre de der..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 WOW for noen gaver dere kjøper!! Sånt har nå ikke vi råd til ihvertfall!! :oD VI spleiser sikkert på noe vi trenger til huset, tenker jeg. Kjøpte hus i sommer, så pengene har fått bein å gå på! Vi må prioritere familien når det gjelder gaver i år.
mamma >to gull Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Sambo fikk Bergans jakke nå nettopp av meg i bursdagsgave, Nordkapp, den de har i 71 grader nord.Kjempe fin. Vi kjøpte den i hvert fall på Sportshuset. Men den jeg vil ha hadde de selvfølgelig ikke i min str, men de får de inn.. Til jul så tror jeg at jeg kjøper klær til han.En bukse og genser blir det vel...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 enten xbox360 eller ny bil:o) han har hatt en gammel bil i lange tider(1970 mod faktisk:o) og den begynner å ta kvelden! bil er noe han trenger, men vi har ikke hatt råd! Jeg er snart ferdig utdanna nå og skal ut i jobb, så jeg lurer rett og slett på om jeg skal kjøpe bil til han! Han har betalt meg igjennom utdanninga, i tillegg til at han betaler ned på hus og min bil, så han fortjener det:o) Da blir det isåfall en pic up av et eller anna slag:o) hadde vært sååå gøy:o)
mamma >to gull Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 En ny bil ja, det er ikke dårlig julegave må jeg si.. Spørs vel om den får plass under treet..hehe..:-) Han blir sikkert kjempe glad for det i hvert fall!!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 hihi:o) ser for meg at jeg kjører den inn i innkjørsla mens han legger småtten..så skal det være sånnei stoor sløyfe på panseret:o) egentlig er det litt sleipt av meg å kjøpe bil..for det er noe han trenger uansett..så jeg bare bruker det som julepresang..hihi:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå