våken_om_natta Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Tenkte å kjøpe billetter til Barcelona til mannen i år. Jeg bestiller, så vi drar når det har blitt vår der nede da. Og så bestiller jeg hotell. Det blir ikke så veldig dyrt når vi flyr fra Rygge. Jeg kommer til å ordne så han får fri fra jobb, og mamma kommer reisende for å være barnevakt. Det som er litt teit er at vi har felles økonomi, så det blir på en måte så jeg tar avgjørelsen om å ta disse sparepengene fra vår felles konto da... Men jeg tror han kommer til å bli glad. Greit at det er VÅRE penger, men jeg har jo ordna alt da, så han kan bare slappe av og nyte turen. Dårlig ide??
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 super ide synes jeg !!!!!!!!!! kjør på !!!!!!!!!!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Sukk... for en drøm... Tipper han blir kjempeglad jeg, så lenge dere har økonomi til det,da ) Uansett så mener jeg at man SKAL ta seg råd og tid til sånt innimellom for å pleie forhold/ekteskap og ha litt voksentid noen dager.
piano♫ Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Herlig!! (selvfølgelig under forutsetning at det ikke velter økonomien deres helt ;-)...) Men jeg ville blitt overlykkelig, ja!!
våken_om_natta Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 Det gjør nok litt innhogg i kontoen vår ja, men jeg mener også at sånt SKAL man ta seg råd til av og til. Vi har hatt sommerferie sammen bare en gang vi. Det var da jeg hadde permisjon. Han har låst ferie i fellesferien, jeg jobber på sykehus og er bare vikar, så jeg får aldri ferie i juli...
dumme mamma Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Hørtes ut som en kjempegod ide. Reis og kos dere! Det har dere helt sikkert fortjent. HAn kommer sikkert til å bli henrykt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå