roxanne Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror ikke jeg har sett så lavt tall. Mammaene rundt omkring får vel lov til å sove litt ekstra i dag da :-) Dessverre ikke meg, mannen min dro på jobb kl. 6.30 - og er ikke hjemme før 23.00 - så får legge meg på sofaen etterhvert....
roxanne Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 Oi - mens jeg skrev innlegget våknet visst 29 stykker... :-9
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 hihi, og det øker stadig:o) de hørte nok at du ropte:o)
m-mamma Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er jaktenke så jeg er i alle fall oppe! Vært det i 2,5 time. Minsten våkna da pappaen sto opp...:-(
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 167..! jeg er oppe. God morgen! Min sambo sover lenge hver helg virker det som , og de vanlige morgenene er det også jeg som må opp først.. egoistisk! vel vel.......... dagen skal bli bra den forde om.. intet nytt under solen
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Vet ikke om det er helt til å stole på, det tallet der. Før jeg logget meg på var det 77. Etter jeg hadde logget meg på var det fremdeles 77. Dette har skjedd flere ganger, så jeg tror ikke helt det der stemmer :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå