roxanne Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hun har, som jeg tidligere har berettet her, fjernet mandlene. Det postoperative forløpet må sies å ha vært en smule langdrygt. Det har vært mye vondt, og vi måtte ordne med noe sterkere smertestillende. Jeg tok henne med meg da jeg skulle hente resepten, hadde henne oppi handlevognen. Plutselig ble hun likblek og besvimte. Jeg fikk kontakt med henne ganske raskt, fikk jo helt hetta - fikk ringt faren som jobber like ved. Vi dro ned på legevakten, og hun hadde høy feber - samt at hun hadde fått i seg lite drikke. Hun hadde ikke feber da jeg tok henne med meg ut. Så hun kom seg igjen med saftis og drikke - samt smertestillende. Heldigvis ingen bakteriell infeksjon, så hun slapp å starte med antibiotika. Nå er vi hjemme og formen er heldigvis bedre - det begynner å bli slitsomt for henne nå, vært syk i 2 uker. Vi må nok utsette den planlagte barnehagestarten til over neste helg.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Nei huff. Stakkars liten!!! Håper hun kommer seg nå da. Du får bare gi henne så mye drikke som hun klarer å svelge i løpet av en dag. Det er det viktigste ved feber. God bedring til henne )
roxanne Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Takk :-) Det går i sjokolademelk - bra hun drikker det da, litt kalorier + næring i melken. Hun har heldigvis ikke feber nå.
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 uff.. stakkars liten.... har hørt om andre som har fjernet mandlene, og sier det tar lang tid etterpå... voksne mennensker blir sykemeldt i 2 uker etterpå.. så det er sikkert en grunn for det da... (i hvertfall de 2 voksne jeg kjenner som har tatt mandlene de siste årene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå