Sebra Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Dette er 3 gangen jeg bor i blokk. Jeg er kjempe lei meg. Første gangen hadde vi en nabo som festet hver helg. Vi sa i fra. Det hjalp ikke mye. Vi bode der i 3 år. Da flytet vi til byen. Bode der i 5 år. Fikk da også en feste glad nabo. Det hjalp å si i fra. Så flyttet vi på lande for da kunne vi kjøpe hus. Men vi tirves ikke på lande. Så etter et år flyttet vi til byen. Denne gangenn med en del eldre rundt oss. Så er det et par yngre mennsker med barn. De har jamen klart å vekke oss med kjefting seg i mellom og sang. Jeg som håppet at ting kunne hvere andeledes nå. Jeg er ikke millionær. Ikke trives jeg på lande men i byen. Det er jo hel utrolig trist dette er.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Litt lyd fra naboer må man tåle hvis man bor i siviliserte strøk ;-) Vekket av sang? Var ikke det koselig da?
Felix&Lurifax Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Finnes ikke noe verre enn å våkne til sang spør du meg.... ;-)
Sebra Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Så jeg skal tåle at de skriker og synger selv. Lettere sakt tror de synger . Høres ut som de skrik synger. Krangler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå