Gå til innhold

Hva må jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke kvitt denne neglrotbetennelsen, har vondt i hele tåa.

Er blitt skikkelig ille. Funker ikke med grønnsåpebad :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klipp med spiss neglesaks (saks,ikke klipper) nedover på skrå der betennelsen sitter, etter å ha myket opp huden i grønnsåpevann.

(ja,det gjør kjempevondt!!)

Funker ikke det, må du nok til legen og få gjort noe med det...det måtte jeg en gang. Fikk sprøyte i tåa,så kuttet hun neglen langt nedover,på skrå.

Skrevet

Komme deg til lege vel. Neglebetennelser tuller man ikke med, for feilgrep må du leve med lenge!

Skrevet

:-/ har hatt den helt siden før lillemor ble født og hun er 4 mnd.

Er blitt en kul :-/

Innmari vondt, men jeg har IKKE lyst til å gå til en lege som 100% sikkert bare sier at det går nok over av seg selv.

(Lillegutts melkeallergi var bare en omgangssyke som ville gå over i løpet av et par dager, enda vi var det annenhver dag i tre uker.. Men legen mente fortsatt etter tre uker at dette var en omgangssyke som ville gå over i løpet av et par dager).

Og ja, jeg leter etter en ny lege.

Neglen har jo rukket å gro ut så den er jo blitt fin igjen, men denne kulen sitter jo der og verker da :-/

Skrevet

Prøvde det helt i starten, men det hjalp ikke :-/

Skrevet

Du har fått byll inni der? Kom deg til lege. Slutt å selvmedisinere.

Skrevet

Enig med Expat; du har gjort nok selv!!

Dra med den tåa til legevakta,og forlang snarlig hjelp.

Vonde greier det der, dessuten kan du få verre betennelse, som fører til blodforgiftning!

Skrevet

Jeg får gjøre det .. men..

Som jeg skriver over så er det bare å betale 200 kr for å få høre at dette siiikkert går over av seg selv

(selv om jeg poengterer at det har vært sånn i 5 mnd. allerede).

Tips til hva annet jeg kan si for å få legen til å fikse dette?

Skrevet

Du skal si:

"Nå har jeg så vondt at jeg ikke klarer mer!!Det presser og banker og jeg får ikke sove om natta pga smertene.Vær så snill å hjelp meg!(her kan du gjerne presse fram en tåre)!"

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...