Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg skal bli mamma!!! Og så sier jordmora at jeg må prøve å legge meg litt.. det er jo lett å si.. men, skal prøve det nå da, når ikke riene er vonde enda... tassen sparker i magen, spent han også kanskje;) wow, endelig er det min tur!! kan jo gå et par dager til, men det blir iallefall tre i dette huset snart! Nattaklem!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Så spennende =) Dette er en fin dag for meg også, er nemlig min første dag på 3 trimester - noe som vil si at jeg er et skritt nærmere min lille prinsesse =)
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerer med det også!! tiden har gått utrolig fort dette siste trimesteret!! rakk akkurat å bli litt lei før vannet gikk i natt. sitter hjemme og ser på dvd med en fantastisk oppvartende mann mens riene kommer med rundt 9min mellomrom. ikke så veldig vondt enda, så blir nok hjemme en stund til...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Ååååååå heldiggris!!!! Jeg også vil!!!!!!!!!!!!!!! Hehehe.... Du får ha lykke til. hold oss oppdatert, da. Er du her enda forresten?
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 så spennende! du får holde oss oppdatert. lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå