Gå til innhold

Og her er den berømte "ting du ikke visste om meg-tråden"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser 2 poser micropopkorn hver eneste kveld....

;o)

din tur!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

meg sover på magen!!

meg er full akkurat nå!!

Skrevet

:-o

..... jeg klarer ikke komme paa noe naa... :-o

Skrevet

Jeg er alltid sulten rundt klokken 04 om natten samme når jeg spiste sist.

Skrevet

Jeg har susset en frosk ;o)

Skrevet

samtidlig som du dibber? Wow, du er god!

Skrevet

har alltid trodd jeg hadde en føflekk under tåa, så fikk eg fite det er arr etter mamma klippa meg i tåa med neggel-klippern da eg var baby!! har sagt til min kjære, om han må identifisere meg engang, så har eg en "føflekk" under tåa!

fader, må sove.. altfor full for dette!!

Skrevet

Da jeg var barn hadde jeg en larve i en diger krukke med jord som "kjeledyr". Den het Odd og var oppkalt etter min skoles rektor.

Den døde, men etter å ha funnet den i en oppslagsbok og sett hva slags kryp den skulle bli var jeg kanskje egentlig bare glad til.

Skrevet

min søster putta en corn flakes i øret mitt da eg va lita. masse styr, å få den ut ja.. mamam var så overrraska da ho fant en corn flakes i øret mitt!

å en anna ting dere ikk vet: EG ER FEIT!! hahahaha!!!! helt sant!!!

natta!!!

Skrevet

Hehe,minner meg om den gangen jeg fant en larve,og la den i en kopp med hullete lokk. For at ungene skulle få se en sommerfugl "bli til",da de 4 eldste var små.

Så var det et program på radioen hvor folk fikk svar på ting de lurte på ang naturen. Rolf Kirkvåg mener jeg det var som var programlederen.

Iallefall kom jeg igjennom, og beskrev larven. Og jeg skal si deg den fort fikk kommet seg ut av huset da jeg fikk vite at det "mest sannsynlig er en MØLL!"

:-/

Mener huske de sa noe om at det også kunne være en slags veps, men kan ikke huske akkurat ordet de brukte.

Skrevet

Ja, ikkesant.. så mye for nysgjerrigheten på naturens under, hoho..

Skrevet

Jeg har rosa neglelakk på tærne

Skrevet

Hei northern!

Jeg og spiser en pose med 100kcal mikropopkorn hver kveld, nammi nammi.

Og har blå tånegler.

Her er et amerikaspørsmål til deg: Jeg har et sånt monster av en støvsuger (ser mer ut som en gressklipper spør du meg), men er det noe lurt jeg burte visst, den plukker jo ikke opp en dritt! Hva er det jeg ikke forstår. JEg får den til å lene, den går av seg selv og lyser og greier. Men plukke opp sand på gulvet, nei det fiksern ikke...

Skrevet

Da er den tett!

Sjekk nedi der,hvor den "koster opp" skiten, og se om noe sitter for.

Hatt problemet der,ja. Da bruker jeg en streng eller noe sånt, og pirker ut (som regel hundehår og en blyantstump som har satt seg fast ;o) det som er der.

De skal virke bedre enn det der!

Den er bagless?

Skrevet

Neida den har bag, Hoover selfpropelled windtunnel, men nei, posen er ikke full. Får ta den ut på balkongen og ta den i fra hverandre... Den veier jo femten kilo eller noe...

Skrevet

Posen trenger ikke være full for det. Sjekk rett nedi hullet der den suger inn først. Ofte det er tett der...

Jeg har en hvirvelvindstøvsuger,så jeg slipper sånne poser. Dirt devil, heter den (huff,enn å kjøpe en djevel!)

Skrevet

Bytte pose pluss å gi hepafilteret en real omgang gjorde susen. Pluss å klippe(!) av alt håret rundt den snurredingsen under. Tidligere leietaker hadde mørkt langt hår med striper, I can tell!

Skrevet

* Da jeg va lita turte je ikke å bade i Mjøsa da jeg mente bestemt at det var et hav og at i hav var det haier...

* Trodde også da jeg var lita at hvis snøen som lå på høyspentledningene falt ned på hodet ditt ville du miste hodet..

* Jeg var ekstremt forelsket (hvis jeg kan kalle det) i Morten Harket da jeg va 5 år og oppover og som 5 åring skrev jeg et brev te han

* Mens alle andre i klassa digga Guns N Roses Dyrka jeg NKOTB i all hemmelighet

Skrevet

Jeg hoppet i fallskjerm og landet i et grantre.

Det var litt pinlig altså.

Skrevet

Oi,det hørtes riktig så lekkert ut,Expat!haha...

huff.

Skrevet

Jeg kom til siste uttak i Bill.mrk.bryllup.

Men nådde ikke heeeeelt fram.

Men kameraprøver, psykologtime og intervju med et mil-langt juryepanel ble det, ha ha ha.

Like greit kanskje, siden jeg møtte mannen like etterpå.

Skrevet

Det var engang reportasje om meg og ei venninne over 4 sider i bladet Hjemmet.

Skrevet

Jeg er gift med en som har fungert som snikskytter i sin tid...gulp..

Skrevet

Når jeg skal ha et glass vann, så må jeg alltid fylle det opp to ganger før jeg kan fylle opp i det vannet jeg skal ha. Bra jeg ikke har tvangstanker eller noe da;)

Og jeg er kjempefan av hunder, men er faktisk redd katter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...