Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Vet ikke om det er det jeg har engang, bitteliten klump liksom (bare hud tror jeg) bak, gjør ikke vondt, klør ikke og plager ikke... Men ganske teit og har ikke så lyst på sex så lenge den er der egentlig. Men kan det forsvinne av seg selv, eller er man nødt å bruke kremer o.l.?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har hatt hemmorider som har forsvunnet av seg selv. Har stort sett ikke hatt plager med dem som kløe/svie/blødninger osv, så jeg har bare latt dem være. Så ja, de kan forsvinne av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 mine gjorde det kort tid etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Hvis den ikke blir borte kan du kjøpe Alcos Anal salve/krem på apoteket, er helt ufarlig for barnet, og gjorde at min forsvant i løpet av et par dager.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Om det er en hudfold på utsiden så må den opereres bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå