Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hvis jeg sier: Syng til mamma,da! Så setter han igang med synging. Ikke mange forståelige ord,men sang,det er det! Noen ganger lalalaaaaaaaalaala,og andre ord ingen i verden skjønner.Utenom knøttet,da. Han skjønner nok hva hele sangen handler om ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Hihi, min også. Men han synger "bæ-bæ lille lammmmmm, a du lokka 'lllll?, la-la lille lammmmmmm, ......koppa llll". 17 mnd og utrolig glad i sang. Synger også "jajajajajajajajajajaaaaaa off!" og "lo-lo biskelæææææ" (ro ro til fiskeskjær). Ofte synger han helt tydelig en sang uten gjenkjennelige ord også, som din. Hehe, de er artige altså.
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Dattra mi går rundt og synger mye hun også=))) Ikke så forståelig men...søtt og høre på...hihi...
Golden-Angel Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Ho synger lalalalala og bæ bæ bæ ja ja og bæ bæ bæ jaja
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Åja;-) hun synger la-lamm,og klappe-kake... De forteller i parken hun går i at hun synger masse når de sitter ved matbordet;-)
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Jepp! Veldig søtt Av og til er det bare lyder når han sitter og leker for seg selv, men veldig ofte prøver han seg på Bæ bæ lille lam og Mikkel Rev. Klarer et par "ord", men så blir det litt vanskelig ;o)
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, hehe... Her synges det ) "bæ BÆÆ lille laaaaaooooom...ha du ullllllllllll, ja JAAA ban..." også vannes det liksom litt mer og mer ut... ;o) Men her en dag satte hun i gang: "Mån mån mån, æ hete Tanny! Månne månne mån, e hete tuuu". Og andre ganger er det som hos deg Northernlights: Lalallallllaaaaaalalalalal.
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg oppfordrer alle her inne til å synge masse til barna sine. =o) Det er sååå viktig! Syng med den stemmen du har. For når de blir eldre,ber de deg holde tåta! ;o) Det begynner sånn i 10 årsalderen at de ikke vil høre mer...iallefall da mine ba meg holde smella... Så jeg synger mye for de to yngste.Mens jeg kan.Og får lov. ;o)
mai mammaen til to Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 de er så søte.. snuppa her har begynt å synge på en del sanger.. f.eks disse pe lisse. angt disse. merika hjem til mamma og pappa og osckar(katten..).. kjempe morsomt..
lifa og Eline Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Prater masse men langt igjen til å synge, men har ikke prøvd å få henne til det heller. MEM det er ikke hele sannheten. pappaen synger en sang som jeg desverre ikke husker hv aheter og den går hun av og til å nynner på klitt av verset på. Ikke kardemommemannen men ligner
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, hun synger og det er så herlig å høre på. Synger mye for dukka si, når hun legger henne i vogna og vugger henne så hun skal få sove:) Det går i bæ bæ lille lam, gubben noa, liten undulat, bjørnen sover og god morgen. Vi synger mye til henne, og de synger mye i barnehagen. Lærer noe nytt hele tiden. Er så artig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå