mayaya Skrevet 7. oktober 2007 #26 Skrevet 7. oktober 2007 jeg aner ikke hvordan jeg lager ribbe ennaa.... blir vel spennende ja. kan jeg ha aapen hotline til deg da eller? hihihi
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 7. oktober 2007 Hemmeligheten er svoren. Jeg koker den opp ned først,inni ovnen (svorsiden ned),til den er myk.Så kutter jeg opp svoren med barbèrblad i ruter,og steker den resten av tiden med svoren opp. Resten er piece of cake ;o)
mayaya Skrevet 7. oktober 2007 #28 Skrevet 7. oktober 2007 Har faatt med meg det med snuinga ja... men resten? hahaha
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #29 Skrevet 7. oktober 2007 er det så lavt nå? juhuu.. shoppeloppe..
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #30 Skrevet 7. oktober 2007 Ja nå må du bare shoppe =o) Klær fks. Levisbukser for barn til bare 10 dollar bortpå en butikk her i området.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #31 Skrevet 7. oktober 2007 Hoho.. bare synd man må betale så mye for sendingen + toll og moms osv. Men bøker kan man handle da :-)
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #32 Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje en eller annen gang,så kan jeg sende for deg herifra, så sender du en pose saltlakris tilbake til meg som takk. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå