mayaya Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 jeg ringte for å bestille 6ukerskontroll til meg selv kort tid etter fødselen - fikk beskjed om at de ikke hadde noe ledig før etter sommeren, hvis det ikke var noe presserende. var der ca 5 mnd etter fødselen da. så - i dag får jeg regning i posten - purring med inkassovarsel fordi jeg ikke betalte. Skal jeg det da? er det mitt problem at de ikke hadde timer ledig?
LisaColli Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 øh nei, den kontrollen skal være gratis, inngår i svangerskapskontrollene. ring å gi dem inn ;o)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 ;-/ jeg har ikke vært på 6 ukers kontroll jeg.. Lillemor er 4 mnd. HS sa at jeg ikke måtte om jeg ikke hadde lyst og ikke det var noe spesielt da.. Men jo, skal være gratis.. ikke din feil at de ikke hadde ledig time. Jeg skulle til legen engang, men ble så dårlig (høres jo litt rart ut å være for dårlig til å gå til legen, men det var svangerskapskontroll som i utgangspunktet var gratis og jeg hadde hyperemesis). Jeg skjønte på morgenen at jeg ikke kom til å komme meg opp den dagen og ringte, men fikk ikke svar, jeg ringte og ringte og ringte mellom spyrundene, men ingen svarte. Så tenkte jeg, nei nei, uansett var jo timen gratis, så såå ille er det jo ikke. Jaggu fikk jeg ikke en regning. Men jeg nektet å betale den. Ikke mitt problem at de ikke svarer på telefonen.
mayaya Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 det er sanelig sant! de er litt frekke innimellom altsaa. jeg skal skrive et brev til dem i morgen jeg, for ikke har de mailadresse tilgjengelig, og det egner seg saa daarlig at jeg skal staa opp midt paa natta her for aa ringe i de minuttene de har telefontid og i tillegg staa i telefonkoe.... :-s
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 you go girl! Makan.Skal være gratis!
mayaya Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 hehehe, har du ikke lagt deg da? :-p
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg sa jeg skal "SNART" legge meg ;o) Og så kom gubben med medisiner til meg, fra wal-marten, og nå føler jeg meg mye bedre. ;o) Hatt migrene og hodepine i hele dag....derfor burde jeg vært snillmed meg selv,og funnet senga.Men Exedrin Migraine hjalp fortere enn jeg hadde håpet,gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå