Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Både jeg og gubben har vært syke, nå er det mini og maxi som er syke. Mini spydde ut hele dobbelsenga vår, og maxi ligger å vrir seg på sofaen stakkars:( nå er det bare midi igjen, gleder meg til helgen er over altså!
LisaColli Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 huff da, hørtes ikke noe særlig ut! god bedring til mini og maxi!
Ett_øyelokk.... Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Jepp... Eldste jenta er syk... off... gruer meg til resten av natten..
Sololight Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Minsten spydde ut over hele kjøkkenet før han la seg i kveld....er spent på om det blir med det! God bedring til dine små!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Nei, det der gjorde vi oss ferdig med på torsdag (jeg hadde visst fått i meg melk og lillemor spydde av morsmelken :-/ ). I dag bæsjet hun ut sengen (pappaen skulle bytte på henne og tenkte han skulle være lur og gjøre det litt raskt og ikke bære henne bort på stellebordet :-/ men men..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 det går alltid over ;-) God bedring
Mamman til AM&JS Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Uff..spysyka er det verste jeg vet..blæææ. Vi har ikke hatt den siden i fjor..så håper vi slipper unna..
barn_3 Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 minsten her kastet opp i vår seng i går kveld. Han visste ingen tegn på å være eller bli syk da han la seg så jeg hadde ordnet barnevakt, og fått noen venninner på besøk, vi skulle ut....de gikk ut....like greit, kanskje min form er bedre enn deres idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå