aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Noen som har/har hatt dette? Er på dag 16 i syklus uten positiv el-test enda, og i kveld har jeg begynt å få menssmerter..kan da ikke være mensen som kommer nå allerede?
Blåbærmuffins Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har hatt det idag faktisk. Fikk positiv el-test + elsmerter igår, mens idag har jeg hatt menslignende smerter i ryggen og magen. Aldri hatt det før...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Takk for svar:-) kanskje jeg får positiv el-test i morgen da *håpe, håpe*. Hvilken dag er du på i syklus?
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Jeg hadde litt sånn forrige mnd. Dette kom rundt 4-5 dager etter EL.Jeg trodde det var mens men tror heller at EL var forsinket. Jeg tester også uten positivt resulta.Stikninger og menslignende smerter kan være EL.
Blacktower Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg pleier alltid å være ganske øm nederst i magen på den ene siden ved eggløsning. Hadde pos el test 30/9 og var ganske øm samme dag og noen dager etter. Kjenner det spesielt godt når jeg er på do og tisser. Sikkert litt trykk da.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Kopiert fra pernille.info Eggløsningssmerter Mange får smerter i nedre del av magen i forbindelse med eggløsningen. Det er helt normalt og ufarlig. Dessverre er ikke disse smertene noen garanti for at man virkelig har eggløsning, og man kan heller ikke fastslå nøyaktig tidspunkt for eggløsning ut fra smerter. Dette fordi: * Noen har smerter mens eggmodningen i forkant av eggløsningen foregår, fordi de stadig større eggposene tar opp plass på eggstokken og i buken. * Noen får smerter av at egget/eggene brister seg gjennom eggstokkveggen. * Noen får smerter etter at eggløsningen er overstått. Dette kan komme av to årsaker: den sprukne eggposen lekker ut blod og væske ut i bukhulen, og det virker irriterende på bukhinnen egglederne trekker seg rytmisk sammen for å hjelpe egget på vei inn mot livmoren * Noen har smerter på alle de tre nevnte stadiene under eggløsningen.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har alltid litt menslignende smerter rundt el.....også ganske så vondt i korsryggen/bekkenet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå