Lillegull og spiren Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hei vennen:) Beklager at jeg ikke har svart deg før nå,men jeg har rett og slett nesten ikke vært her så mye i det siste..eller lettere sakt etter at jeg fikk mensen sist..huff.ble så skuffa.. Er veldig sliten av dette med at jeg ikke blir gravid og frykten tar meg mer og mer at jeg ikke kan bli gravid..huff.. Jeg var jo til undersøkelse for 1 1/2 mnd siden og der så alt veldig bra ut..hadde også hatt fin el i følge blodprøver og går som sakt på pergo,men ser ikke akkurat ut som om det hjelper stort. Jeg har nevnt lenge for samboeren at han må teste seg..har aldri sakt nei til dette,men han maser ikke akkurat om det..he.he Men på fredag tenkte jeg at nå må jeg ringe å bestille time..så han skal levere noen av sine små rompetroll fredag den 12:) håper det ikke er noe galt og at alt er bra.gruer meg mere en han vettu..han tar dette med unger som det kommer,er jeg som er heeeeeelt på tuppa for å si det sånn..he.he jeg prøver å slappe mere av og la være å være her så mye,men jeg må innrømme at selv om jeg ikke er her inne,så tenker jeg på det HELE tiden..den siste jeg tenker på før jeg sovner og det første jeg tenker på når jeg våkner,,,huff. Jeg har el i disse dager,eller det er nok til uken,men jeg begynte å teste med el tester i går,og de har vært negative så langt. Jeg bruker cb digital,og har vært fornøyde med dem så lenge jeg har brukt dem. Men når jeg begynte med pergo for 3 mnd siden slo den ikke ut en enste dag..pleide alltid å slå ut på dag 16-17,men nei da..men det viste seg at jeg hadde hatt el på blodprøver,så det var jo bra..har ikke testa siden da..så jeg håper den slår ut posetivt..er litt lettere å vite ca når el faktisk er..men det hjelper nok mere å ha sex sånn hver 2 dag.så vi prøver det.. Hun som utreda meg sa det at det bare var tull å ha sex vær dag,det holdt mere en nok med sex annen hver dag,så vi får prøve på det da..he.he huff..dette ble litt langt..he.he Er alt bra med deg da? leste at du prøver å ta det mere som det kommer og at skal prøve å slappe mere av..kan jo være en god ide..men jeg klarer ikke å slappe av selv om jeg sier til meg selv at jeg skal det...så vi får se neste ikm:) Jeg lurer på om du vil se når jeg har el..prøv å få opp en dato,så skal vi se om det stemmer. klem:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 heisann baas:) så koselig å høre fra deg... ja jeg prøver så godt jeg kan å ta tingene med ro... tror jeg hadde el torsdag eller noe...hadde sex mandag og torsdag...følte på at vi burde gjøre det på fredag men jeg og sambo diskuterte det litt og vi fant vel egentlig ut at å ha sex bare for å prøve å lage baby det blir for mye stress så vi droppa det:) hehe så i går tok vi oss en fest i stedet...uff...så formen er ikke helt på topp i dag kan man trygt si...selv om jeg egentlig følte at jeg ikke drakk så mye...(for tenker jo litt på d om man er gravid eller ikke da...) føler likevel at det ikke kommer til å klaffe denne mnd heller så... nå tar jeg det helt piano...har fått meg en herlig liten pusekatt som jeg har mye glede av og mye arbeid med...så d er liksom babyen min om dagen...det er veldig koselig!!! jeg har vel funnet ut at det hjelper ikke å stresse med dette her for meg..for da funker det rett og slett ikke... Jeg skjønner godt at du blir litt stressa men for noen tar det ofte litt lenger tid...er ikke sikkert at det er noe galt i det hele tatt...og jeg tror som sagt at stress påvirker om du blir gravid eller ikke... har du prøvd akupunktur?? jeg føler jeg har fått mye hjelp der... hjelp til å styrke kroppen min og hjelp til å stresse ned...etter en tøff sommer så syntes jeg at det hjalp meg veldig.. Skal prøve å se på el-dato...men akkurat nå har jeg mer enn nok med å holde meg oppreist så tror ikke jeg klarer å konse om d... Aurora sa graviditet i nov rama73 sa graviditet i nov for leenge siden...(føltes som en evighet da..men gjør egentlig ikke det nå så vi får bare vente og se.. men det er urettferdi noen ganger..har et søskenbarn nå som slutta på pilla før sommeren...hadde en mens og så ble hun gravid..hun er nå 3mnd på vei.. og her sitter jeg som har prøvd siden august i fjor fortsatt uten spire så..ja livet er urettferdi... uff dette ble langt menmen...godt å få sette litt ord på ting... sender deg en klem så skal jeg prøve å se på el-dato siden:) ok?
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 dytter denne litt opp igjen så du ser baas...9-10.okt får jeg opp kanskje litt før???... ser du noe spennende på meg om dagen eller???
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 er ikke hjelp i med en skravletråd viss d bare er jeg som skriver... hehe
Lillegull og spiren Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 he.he nei da..det er ikke bare du som skriver,men jeghar ikke vært her så mye i det siste,for datan har vært til rep også prøver jeg å holdemeg litt unna alle sider nå..he.he Jeg er så spent,for på fredag skal samboeren levere prøve,og jeg håååper det ikke er noe galt med han..tar vell ca 14 dager før vi får vite noe. Det som er dumt er at jeg tror jeg har el i disse dager,og vi kan ikke ha sex i dagene fremover for man må spare opp litt til testinga ellers kan det bli feil resultat,så jeg håååååååper vi ikke går glipp av denne el assa. hva får du opp der? vi fikk kost oss sist på mandag og får ikke kost oss før fredag. hvordan er det med deg om dagen da?føler du at dere har truffet denne pp? Jeg får ikke noe inn om dagen,for jeg prøver å koble ut alt,så jeg kan desverre ikke se på deg..men håper du har det bra? klem:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 nei tror ikke d har klaffa denne pp heller men d er ikke så nøye...jeg klarer faktisk og slappe godt av om dagen synes jeg...nattinatt og syntes d når hun så på meg og hun så ikke noe graviditet før des/jan så jeg tar alt med knusende ro:P festa nå i helga som var og skal i 30års dag til helga igjen...første helga i nov skal vi på "raske menn" revy og hotellopphold..så jeg har masse og glede meg til... har fått meg en liten pus nå som er babyen min....synes det er kjempekoselig trasig at dere ikke får kost dere så masse da...men husk at det er jo bare en gang som skal til:) hehe....vi får bare vente og se..men som sagt så tviler jeg på noen positiv test her neste uke... klem:)
Lillegull og spiren Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2007 Hei:) Bra at du klarer å slappe av denne mnd assa:) kos deg masse med fest og vin og nyt livet,blir jo gaaal av å gå sånn å vente på den lille spiren. Jo da..her går det som det pleier..he.he tenker og tenker.. men i dag har vi vært inne på Rikshospitalet og levert prøve av samboer..he.he jeg var så flau og følte meg så dum der jeg og alle damene satt og venta,,og en og en kom de ut med glassene side..he.he er bare såååååå glad for at han har levert prøve og nå blir det spennende å se hva svaret blir.ca 14 dager tar det. Men jeg er også litt glad for jeg fikk posetiv el test i dag..er på dag 19 i syklusen,så da håper jeg at vi får kost oss i dag.samboer drar bort på mandag og blir norte i 14 dager,så det passa jo veldig bra:) blir litt stressa når jeg får posetiv el test,for da føler jeg at man må hoppe i høyet så fort som mulig,og det får vi kke gjort akkurat nå..så får håpe jeg har el i kveld. hadde ikke tester i går,så kan godt være at den ble posetiv i går og at det er på siste dagen i dag...så her må man bare hååååååååpe:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 hei ja.. bra at dere er ferdi med den testinga da..så er d bare å vente på resultat.... må prøve og ikke stresse for mye med å bli gravid...tror ikke det er bra..men jeg vet d er vanskelig.. jeg som tippa el 9. el 10...jajja..var ikke helt med... Jeg tror jeg har el ca på dag 14...kosa oss på dag 11 og dag 14 på dag 15 sa jeg til sambo at i dag burde vi ha sex...hehe vi bare sukka tungt begge to og sa at vi ikke orka og så lo vi....hehe..så det var den sexen denne perioden...i el-tider. så jeg synes absolutt at jeg slapper av denne mnd:P hehe alle som har spådde meg sier at jeg ikke kan drikke alkohol i jula..blir andre jula mi på rad det da i så fall...var jo gravid i fjor i jula også...men da var jo fosteret dødt:( så får håpe det går bedre denne gangen... jeg tenker egentlig som så at det gjør ikke så mye om jeg må vente litt med å bli gravid denne gangen bare det går bra... klarer du å se noe på meg ang jobb??? du får kose deg i kveld du da..her er d litt under en uke til ikm så og sambo reiser bort i dag... håper du får positiv test snart baas...jeg føler at det ikke er så lenge til..men tror kanskje ikke d blir før neste mnd på deg...er d ikke nov jeg har sagt før også?? sender deg en klem...håper alt ordner seg for deg snart.. har du fått kimby til å kanalisere deg??hva sier hun da???'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå