Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Ikke rart det er drittunger i verden, så mye tid foreldrene bruker på nettet som feks her på DIB!!! SKAMM DERE VELDIG!!!!! Ikke rart dere har barn med problemer, og ikke kom å si at det ikke stemmer! FY DERE!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Men vi kan i alle fall å skrive korrekt norsk!
KaMa Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Rart innlegg. Har overskriften noe med innholdet å gjøre? Har du holdt på å kjøre på noen skitunger, fordi foreldrene bruker tiden sin på dib?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Hun brukte tiden på dib så hun så ikke hvor hun kjørte..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 wow! her blåser vi ut av oss!!!!og hvordan fant du vegen hit? helt tilfeldig?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Hun fikk utdelt kart på tyten.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Hehehe, siden du vet hvem som er her så mye, og hvem som ikke er det vil det jo bare si at selv bruer for mye tid her inne:o) Ikke gi oss skylden for hva som har skjedd med dine unger da;o)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Ha ha ha....dette var dagens. Jeg skjønte heller ikke helt hva HI mente med overskriften og innholdet.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 SKAMM DERE VELDIG og FY DERE synes jeg er kjempebra, virkelig trøkk.
L@boline Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Ja det var kjærringkjeften sin det. Er nok stor fare for at ungen min blir et lite problembarn når hun sover i senga si mens mor sitter i sofaen og surfer på DIB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå