Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er på persmisjon nå, men har fortsatt kontakt med kollegene mine (eller de jentene på avdelingen)... så inviterte jeg to jenter til middag hos oss om noe uker. Saken er at det er en tredje jente i avdelingen, som jeg ikke inviterte. Hun begynte å jobbe i firmaet to månder før jeg gikk ut på perm,,, så jegå veldig kjenner henne ikke så veldig godt. Snill og grei og alt er hun, men vi er ikke "venner." Min mann sier at jeg bør invitere henne også... spesielt at vi er så pass få jenter på kontoret... så litt teit å invitere 2 av 3.. Det er ikke noe krise at hun kommer... det er ikke det.. jeg har ingen ting imot henne likssom... men vet ikke... What should I do ????
grå :) Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 be henne da vel. kan jo være ei hyggelig jente det. dessuten skal du vel jobbe med henne da du komemr tilbake?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Inviter henne! Kjipt å bli stengt utenfor, spesielt når dere bare er 4... Glimrende mulighet for å bli kjent med henne!!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 okay okay okay da! Takk for hjelpen jenter... trengte en liten "push"
Northernlights Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg tror nok jeg ville invitert henne =o) Det kan kanskje bli en litt trykket stemning naar du starter paa jobb igjen, for hennes del iallefall, der hun kan foele seg veldig tilsidesatt. Tror nok jeg ville fulgt mannens raad her ;o)
mayaya Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 *gisp* fartlig å si det, men jeg tror mannen har rett! hihi
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Okay, som sagt skal gjør det... men det er et eller annet "manglende" kjemi mellom oss mens jeg var der... før jeg ut i persmisjon, ga jeg julegaver til jentene ...til henne oxo, selv om hun var ny....jeg fikk julegaver fra de to andre etterpå (sendte med posten) men ikke fra henne.. Da Snuppa ble født, fikk gaver fra de to andre men ikke fra henne. Det er ikke at jeg vil ha tilbake det jeg ga henne eller at jeg gir noe kun for å få tilbake..... nei, men jeg har aldri følte at det var mutual.. (gjensidige?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå