alines Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Lurer også litt på dette.... skal til jordmor på onsdag, 2 dager før termin. Ønsker veldig at jeg skal bli strippet....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Tror man må være rimelig moden... vet ikke sikkert.
tvilling73, 05/07 Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg ble det på torsdag, termin i dag, var på UL og da spurte legen om jeg ville han skulle gjøre det. Han anbefalte det pga at barnet er liten av vekst og at det ikke trengte legge på seg på overtid, kunne helles stagnere eller gå nedover. Var altså 2960 i uke 40. Termin i dag
alines Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Så dumt at det ikke har skjedd noe enda...? Har du ikke merket noenting....?
Gjest 5 andre Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Har hørt om folk her inne som har bedt jordmor gjøre det, men som ikke har fått gjort det da jm har nektet. Ble selv strippet etter at lege spurte om hun skulle gjøre det på overtidskontrollen jeg hadde 12 dager over teminen i forrige svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå