jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 skal begynne på pergo imorra, er det noe tidspunkt det er best og ta pergo på?? bare lurer litt;)
Lillegull og spiren Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hei. skal du begynne på enkeleller dobbel eller trippel dose med pergo? Jeg har brukt dobbel og da sa gyn til meg at jeg skulle ta begge tablettene samtidig,til ca samme kl vær dag.. Så jeg tok dem kl 16:00 ca hver dag.Du bestemmer tidpunkt som passer best for deg. Jeg leste mye rart om pergo før jeg begynte på dem og var veldig nervøs pga bivirkninger,men jeg fikk INGEN bivirkninger.merka ikke at jeg gikk på dem,så det var jo bra:) Lykke til:)
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 skal begynne med enkel pergo kur, fikk det for å få litt kontroll på syklusene mine:) har egentli ikke forhåpninger for da blir jeg så utroli skuffa... takk for svar baas;)
rødhetta...- Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 ta tabletten på kvelden , da sover du kanskje litt dårligere, men da merker du mindre til eventuelle bivirkninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå