Gå til innhold

Forklar meg følgende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått gjennom Trondheim by alene. kl litt over elleve. Iført skjørt som sluttet over knærne, støvletter og allværsjakke. En mann hilste på meg, jeg hilste tilbake. Ellers ingen oppmerksomhet før jeg skulle inn på hotellet. Da kommer to damer, av typen surskile og roper ut de merkeligste ting. Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være du beveget deg inn på deres territorium?

Skrevet

Mulig. Selv tror jeg det var fordi jeg så vesentlig bedre ut enn hva de gjorde. I grunn er jeg fornøyd, for de antok at jeg veide 55 kilo.

Skrevet

-Merkelig, kommenterte de vekta di? -Med tall???

Tror jeg holder meg hjemme første helga i desember, jeg!!! Trondheim høres litt spooky ut, spør du meg.

Skrevet

mm, 55 kilo og miniskjørt og skal på hotell etter stengetid, og så noe om hva jeg nok skulle der

Skrevet

Og der har du klippekort? Men jeg er fin i skjørt sant?

Skrevet

Det kan jeg også svare på. JEPP det er du !! ;o))

Skrevet

Tar deg med som båddigard så kan du skrive på passet. Men da blir det tyst tenker jeg, var nok min status som smellvakker og alene som var truende. Mulig de var redde for at de mennene de hadde sugd seg fast i skulle glippe om de så noen andre?

Skrevet

Misunnelsen ble vel et øyeblikk sterkere enn kjønnsdriften. Eller kanskje de faktisk ville sjekke deg opp?

Skrevet

De var sjanseløse. Ingen av dem var ondskapsfulle av et sånt kaliber at det var tiltrekkende.

Skrevet

Det er bra, noen standarder må man ha, selv i allværsjakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...