Gå til innhold

Hvordan er det med clear blue??? HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå lurt på en stund om jeg var gravid siden jeg hadde mange symptomer på det...

Jeg fikk mensen 3 dager forsinket men den kom, varte 1 dag, var borte en dag, spottet en dag osv... helt rar med andre ord...

Jeg har etter det vert hos legen å testa meg 2 ganger.. begge gangene negativ..

Men fØR jeg gikk til legen første gangen testa jeg med min siste billigstrips, da fikk jeg svak positiv, men allså negativ hos legen...

Så kjøpte jeg ta en clear blue test i går (ikke digital) Og tok den (ikke med morgenurin) Men den slo ut negativ...

Men titta på den samme testen i dag bare for morroskyld, og der var det en svak, men synlig strek.. altså ble det et plusstegn...

Og nå sitter jeg her med enorme stikkninger ved eggtokkene og er fortvilet...

Testen regnes vel som 100% ugylig 1 døgn etter?

Siden man ikke skal lese av resultatet senere enn 10 min etter utførelse...

Hmm

Har ikke penger til ny test heller på over en uke...

Har brukt så mye penger på disse testene nå..

Noen synspunkter?

Kan jeg få et ørlite håp pga den streken som dukket opp 1 døgn etter? Eller må jeg bare tolke det som negativ?

Om jeg er gravid startet jeg på min 8 uke i dag.. så da burde det vel være nok hcg i går? så da er jeg vel ikke gravid da?

Hmm fortvilet!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Veslejenta =)

- Leverte du urinprøve til legen de 2 gangene, eller tok du blodprøve?

- Hvor lenge før legen testet du positivt selv med billigstrips? Dager? Timer?

Tenker om KANSKJE du har mistet i det egget skulle til å feste seg feks, og at du derfor hadde et snev av hcg i blodet (tenker på den svake positive billigstripsen)? I og med at mens var "rar", som du selv sier.

Når du da gikk til legen var det kanskje ikke mer av hcg'et igjen i kroppen??

CB testen ville jeg ikke lagt noe i, desverre, for som du selv sier; 10 min! Er nok en god grunn til at du ikke skal se på den et døgn senere.

Jeg er absolutt ikke erfaren i dette her teste gamet (tester ALDRI, med mindre jeg TROR at jeg er gravid, dvs de to gangene jeg faktisk har vært det), så ikke ta mine ord for god fisk! Er bare en teori..

Håper selvfølgelig for din del at legetestene var feil, og at du er gravid :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...