NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har gjort det .. og nå vil jeg gjerne lagre de og kopiere de i annet program enn adobe reader.. men virker som det ikke går.. noen som kan hjelpe?
Den drygaste Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 jepp. jeg har fotogrefert min datter på fame.. NYYYYDELIGE bilder! men fy flate for noen stive priser! jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med det andre, jeg eier ikke datakunnskaper
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Tenkte på de gratis bildene du får ta når man er gravid.. Noen her som har tatt de og fått de??
Niem og Patrick Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Du må åpne dem i pdf, og kopiere dem over i f.eks paint eller adobe photoshop. Så lagrer du dem som jpg. Litt innviklet, men det går til slutt
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Må trykk kopier til utklipstavle på adobe og lime inn i paint og så lagre. Så kan de sendes til fotobutikk. Stresset leenge før jeg fikk det til :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå