Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en sønn på 15 mnd som vi nå vurderer å kjøpe Recaro Young sport sete til. Han veier 12-13 kg. Setet skal brukes i bil nr 2.

Noen som har noen erfaringer med dette setet? Jeg er fullt inneforstått med at det er anbefalt at barn sitter bakovervendt til de er 4 år, men hvordan kan en 4 åring få plass??? Jeg har Besafe Izi kid i bilen min som står bakovervendt og han har allerede nå bena i seteryggen. Regner desverre med at jeg må snu dette setet om ikke alt for lenge.

Noen som evt har kjøpt dette setet fra en utenlandsk nettside? Setet koster 2700(barnashus) i norge, men jeg har funnet det på www.babyparadies-shop.dk til ca 1600 (+frakt og justering av mva).

Takker for tilbakemeldinger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et veldig godt sete! Absolut å anbefale! Ei kollega av meg har det... Ellers har Britax et tilsvarende sete som jeg selv har i bilen og også er superfornøyd med! Britax Evolva 1-2-3... Det koster ca 2299,-

Skrevet

Hvis du har besafe Izi kid kan du ikke snu setet da det kun kan brukes bakovervendt. Har det setet selv, og kjøpte det mye fordi det ikke kan snues. Snuppa er 22 mnd og sitter i et setet hver dag.

Om du har besafe izi kombi er det selvfølgelig en helt annen sak :-)

Skrevet

hei!

Jo Besafe setet kan jeg snu :o) men det er til bil nr 2 vi trenger et nytt sete. Frem til nå har vi brukt babysetet, men det begynner å bli litt lite.

Synes det da er litt dumt å kjøpe ett nytt sete i samme str. Dessuten er lille prinsen stadig med bestgeforeldrene sine i bil, og da trenger vi sete som ikke er så tidkrevende å remontere.

Skrevet

Har sett på det selv til småen på 3,5 år,virker jo innmari ålreit i og med at det kan brukes i mange år fremover.

Vet du om det er hvilestilling på det?

Skrevet

Yngstemann (20 mnd) har Recaro Young Sport og vi er veldig fornøyd med setet. Anbefaler det gjerne. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...