henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 er en av de yngste her inne men er ikke så mye inne på ung og gravid men når du er 85-modell er du ung og gravid då? trodde det var en side for de som i ungangspunktet er under 19 eller noe sånn er ikke helt sikker men ka mener dere andre? (dette er ikke ment som kritikk til noen, lurer bare på om det er bare eg som har misforstått)
Løven & lurven Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 jeg vil nå si du er ung, men ikke for ung og heller ikke blandt de yngste. kom ikke akkurat med noe klokskap, jeg vil si du er ung og gravid.
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 vil si at man er ung når man er under 20, er selv 21, men føler meg ung likevel;) så finnes vel ingen fasit svar?
Mamma til snart 4 Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 jeg er ung å grvid synes det selv er 19 år og du er i tillegg 3 år yngre enn meg. det er veldig ungt. . men godt ingen er like. .
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2007 spurte for å få andre perspekriv egentlig er jo 16 selv så noe som er ungt virker vel litt gammelt for meg. helt enig det finnes ikke noe fasit hehe
Ioren Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er -85 modell, tar ikke det du sier som kritikk, men jeg mener at om man føler seg ung, så kan man vel få lov til å stikke nesa innom Ung og gravid... I min vennegjeng er vi første til å få barn, ergo jeg føler meg som en ung mamma, i og med at ingen av de vi omgås mest på vår alder er i samme situasjon... Husker ikke eksakt ikke hva gjennomsnittsalderen på førstegangsfødende er, men den ligger såvidt jeg husker på 25 + , og da synes jeg jeg skal få lov til å kalle meg ung Ser forøvrig ikke poenget med å sette folk i bås på grunn av alder i det hele tatt, føler man seg ung i sin situasjon (Hva som er ung mamma er det STOR forskjell på hvis man ser på der jeg kommer fra og der jeg bor nå.), og føler at man treffer likesinnede på forumet for ung og gravid så bør det være naturlig at man er der inne, samme om man er 16 eller 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå