Gå til innhold

misshandling av drittunger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk ut frustrasjon på en liten jypling av en fjortis her om dagen..og skal gladelig innrømme det gjorde godt !

han (og 25 andre av dem) sto bare å hånflira når jeg skulle av bussen med vogna og nektet å flytte seg selv etter flere "kan du være så snill å flytte deg " og kommer med den flotte kommentaren at" jeg kunne jo bare kjøre en ekstra runde med bussen da, så kom jeg meg av uten å plage han, for han gadd nemlig ikke flytte seg "...

bussen var på vei til å kjøre og buss-sjåfør som skriker.."jammen så se å kom deg av da, hvis du skal ut"

jeg ga beskjed om at han skalle flytte seg hvis ikke så kjørte jeg på han ....og ente jo med at han fikk vogna godt plantet i leggene. og ble dytta ut av bussen. (raskt på beina igjen da og inn på bussen igjen.)

Dagen etter prøde han seg på nytt med 3 kompiser rundt seg, han skulle visst ha hevn. Ga han grei beskjed om at jeg kunne godt ta en reprise på gårdagen jeg...hvorpå kompisene begynner å råflire... og så hikster den ene " må sippe i dag og da kristian" ...) gutten blir dritflau å går av bussen..... da fikk jeg meg en god latter også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis ville vel buss-sjåføren tatt seg en tur bak for å hjelpe.

Skrevet

Applaus! Endelig noen som ikke står der og irriterer seg i stillhet over pubertetslusen. Da mangler det bare bussjåføren. Du vet at han får skriftlig advarsel hvis han er frekk mot passasjerene og at du bare trenger å skrive opp rutenr og tid?

Skrevet

Oj, bra jobba! Håper du har god, tung vogn og er villig til å gjøre det igjen. Lilja70 har sikkert noen du kan få kjøre på også!

Skrevet

Alltid villig til å la de små selvsentrerte jyplingene få smake sin egen medisin... Også får man så god følese etterpå...Hevnen er som kjent søt.

Skrevet

Faen for en buss sjåfør. Heldigvis er du en som ikke la seg tråkke på. Blir mer irritert på buss sjåføren enn på gutten, for gutten fikk som han fortjente.

Skrevet

Applaus herfra også:) Drittunger kommer i alle aldre og han her fikk som fortjent:)

Skrevet

jævli' dårlig historie til å være oppdiktet synes jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...