Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Han får ikke sove uten sin kjære Frans Kanin, og den han har begynner å bli veldig slitt så han burde få seg en ny. Men jeg finner de ingen steder! Noen som vet hvor de har slike? Jeg begynner å bli veldig desperat nå, er veldig redd for å miste bamsen for vi tar den med frem og tilbake i barnehagen hver dag.. Sånn ser den ut: http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=2037⊂=15 (Jeg har prøvd å bestille den fra tøjbamsen, men jeg får ikke kontakt med de)
grå :) Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 har faktisk en sånn, men blir nok 'hengt' om jeg gir den bort. den burde være å få tak i i norge eller sverige. kanskje prøve babyproffsen eller noe i den duren
Gjest ->>- Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Har du forsøkt å skrive bukowski kanin i google og så kontakte alle de svenske og danske sjappene som da dukker opp?
rikke med 2 små Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 hei, jeg hadde akkurat det samme problemet som deg. frans er og min sønns bestevenn jeg tok kontakt med bukowski, også fikk jeg tlf nret til flere butikker som kunne ha de. fant en som hadde. så jeg kjøpte 3 stk var på tur i sverige, der fant jeg de og lykke til i jakten
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Spørst om det er veien å gå da ja. Merkelig hvor knytt de blir til denne Frans da
rikke med 2 små Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 hehe ja det kan du si. men de er jo fantastisk myke og deilige da. kjøpte i sverige og jeg, så vi har 4 stk vi og sånn det er blitt er at når han skal sove har han en på hvert kinn, en på hodet og en i handa hehe var vel egentlig ikke det som var meningen men...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe, da er han sikkert søt Jeg som hadde tenkt å høre om du ville selge en til oss...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 www.bamse.no har agenturet på Bukowski i Norge. Ta kontakt med dem:)
Kirsebæra Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg mener å ha sett den hos tøffeliten heri bodø.... www.toffeliten.no du akn jo eventuelt ringe de på mandag å høre...de sender varer over hele norge...men jeg er ikke sikker da, men jeg mener å sett de...de er i sånn godt velour stoff? ikke sant? ganske sikker egentlig...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Ja det er det, å så glad jeg blir dersom de har den!! Dere er så snille som hjelper oss her!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 Ja det er det, å så glad jeg blir dersom de har den!! Dere er så snille som hjelper oss her!
Libido- Skrevet 6. oktober 2007 #14 Skrevet 6. oktober 2007 Har funnet bamsen din, link ligger i et annet innlegg her.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #15 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg mener jeg har sett de hos Fru lyng eller barnas hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå