Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Da spør jeg : Hvorfor i all verden røyker dere - også klager dere over dårlig økonomi??? Så en tråd vedr. røyking tidligere, og de sammme nickene har tidligere klaget over lite penger... Dere får penger av staten for å forsørge barnet deres, også bruker dere det på røyk ???
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 noen = meg, jeg røyker ikke og klager i gunn ikke over lite penger, bortsett fra at jeg ønsket meg en mikk line dress til sønnen min som han ikke trengte. den har han nå fått. men prøv gjærne igjen :-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 joda...krangling er bra...men gidder faktisk ikke bruke energi på oppbrukte tema fra skravle... da kan man jo like gjerne holde til der ???
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 åååå, fa..., jeg prøvde virkelig å sette igang noe her nå ikke sant...hehe
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 hehehe...dessuten hjelper det når man ikke er anonym på et slikt tema...hatt nok at drittslengere innom fra skravle opp gjennom
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 dette har jo blitt rent koselig :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Ingen krangling nei Bare bra her, har tenkt meg i seng nå, dagen starter jo så tidlig..... Kos dere videre jenter !
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 tja...sant nok.... hva med problemstillingen: burde det vært fellingstillatelse på idiotiske ,hensynsløse huseiere?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 regelen burde vært sånn: leier huseier ut til alenemamma og huseier er teit får alenemamma overta huset umidelbart med innbo. huseier er ikke lenger husereier men uteligger
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 den var ny...liker tankegangen din ! men ...kan jo være litt grei selv om han er dust....han kan fåredskapsboden. for jeg har nok boder inne
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #14 Skrevet 6. oktober 2007 nei forresten...føler jeg er for snill og hensynsfull her...til h....med hele fyren og kjærringa og fjortiser...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2007 #15 Skrevet 6. oktober 2007 du har så godt hjerte. det er ikke mange som vil låne ut redskapsboden sin til en uteligger :-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #16 Skrevet 6. oktober 2007 må jo tenke på de som ikke har så mye her i verden stakars....spesiellt de som ikke bare mangler det matrielle men også det mellom øra...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2007 #17 Skrevet 6. oktober 2007 men hvorfor ikke leie ut uteboden til en homo som virker? så han han hjelpe deg med og pusse opp alt det som uteligeren (les: tidligere huseier) har geid og gjøre i helt feil farger og stil. han uteliggeren finner sikkert en stein og sove på, så han overlever nok alike vel
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #18 Skrevet 6. oktober 2007 der sa du noe...leieinntekter ! ikke bare kan jeg leie ut her jeg bor nå, men også tjene på uteboden ! ser virkelig ut som det kan komme noe godt ut av dette, og det første som skal bort er det loppebefengte, stinkende, gneldrende, ekle kreket av noe som visst nok skal ligne en hund...lime den fast til uteliggeren så han kan slite med møkka sjøl...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2007 #19 Skrevet 6. oktober 2007 jeg har hørt folk si at alenemødre er dumme, men jeg kan vedde på at de ikke hadde sett mulighetene til og kaste ut huseier og fytte inn i huset hans og leie ut alt av bo arial som vi ikke trenger selv. å seff så får vi jo os og slike ting...
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #20 Skrevet 6. oktober 2007 ja...og da kanske vi etterhvert blir så rike som mange vil ha det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå