Gå til innhold

Noen etterlyser krangling her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da spør jeg :

Hvorfor i all verden røyker dere - også klager dere over dårlig økonomi???

Så en tråd vedr. røyking tidligere, og de sammme nickene har tidligere klaget over lite penger...

Dere får penger av staten for å forsørge barnet deres, også bruker dere det på røyk ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen = meg, jeg røyker ikke og klager i gunn ikke over lite penger, bortsett fra at jeg ønsket meg en mikk line dress til sønnen min som han ikke trengte. den har han nå fått.

men prøv gjærne igjen :-)

Skrevet

joda...krangling er bra...men gidder faktisk ikke bruke energi på oppbrukte tema fra skravle... da kan man jo like gjerne holde til der ???

Skrevet

åååå, fa..., jeg prøvde virkelig å sette igang noe her nå ikke sant...hehe

Skrevet

hehehe...dessuten hjelper det når man ikke er anonym på et slikt tema...hatt nok at drittslengere innom fra skravle opp gjennom

Skrevet

jaja, jeg er alenemor jeg også....

Skrevet

dette har jo blitt rent koselig :-)

Skrevet

Ingen krangling nei :) Bare bra her, har tenkt meg i seng nå, dagen starter jo så tidlig.....

Kos dere videre jenter !

Skrevet

tja...sant nok....

hva med problemstillingen: burde det vært fellingstillatelse på idiotiske ,hensynsløse huseiere?

Skrevet

regelen burde vært sånn:

leier huseier ut til alenemamma og huseier er teit får alenemamma overta huset umidelbart med innbo.

huseier er ikke lenger husereier men uteligger

Skrevet

den var ny...liker tankegangen din !

men ...kan jo være litt grei selv om han er dust....han kan fåredskapsboden. for jeg har nok boder inne

Skrevet

nei forresten...føler jeg er for snill og hensynsfull her...til h....med hele fyren og kjærringa og fjortiser...

Skrevet

du har så godt hjerte. det er ikke mange som vil låne ut redskapsboden sin til en uteligger :-)

Skrevet

må jo tenke på de som ikke har så mye her i verden stakars....spesiellt de som ikke bare mangler det matrielle men også det mellom øra...

Skrevet

men hvorfor ikke leie ut uteboden til en homo som virker? så han han hjelpe deg med og pusse opp alt det som uteligeren (les: tidligere huseier) har geid og gjøre i helt feil farger og stil.

han uteliggeren finner sikkert en stein og sove på, så han overlever nok alike vel

Skrevet

der sa du noe...leieinntekter !

ikke bare kan jeg leie ut her jeg bor nå, men også tjene på uteboden !

ser virkelig ut som det kan komme noe godt ut av dette, og det første som skal bort er det loppebefengte, stinkende, gneldrende, ekle kreket av noe som visst nok skal ligne en hund...lime den fast til uteliggeren så han kan slite med møkka sjøl...

Skrevet

jeg har hørt folk si at alenemødre er dumme, men jeg kan vedde på at de ikke hadde sett mulighetene til og kaste ut huseier og fytte inn i huset hans og leie ut alt av bo arial som vi ikke trenger selv.

å seff så får vi jo os og slike ting...

Skrevet

ja...og da kanske vi etterhvert blir så rike som mange vil ha det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...