Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hei, noen som har prøvd denne? Lurte litt på å kjøpe den... litt dyr, men hvis den funker, så er det jo greit.... Noen som vet hvor dyre disse testpinnene er å kjøpe utenom?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Ikke noe poeng å kjøpe den. Den tester å ser om du har høy FSH, noe som er typisk for overgangsalderen. jeg har høy FSH og hat hatt det hele tiden. Den har likevell aldri blitt positiv, mens blodprøvene på legekontroet alltid viser høye verdier. Min teori er at den blir ikke positiv dersom man ikke har kommt i overgangsalderen, altså, den bli rikke positiv når man er på vei inn i den en gang. Ellers stiller jeg spørsmål til hele testen da dette er ett hormon som er avhengig av når i syklusen man tester da den vaierer mye. men på pakken står det heller ingenting om dette. Spar pengene dine, ingen poseng å ta den
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk for svar! Da satser jeg heller på vanlige eggløsningstester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå