Butterfly_Flip Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hvordan er lønnen, og hva gjør dere i jobben?
Ducchini Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 lønna er grei, rundt 300-350 i året,burde seff vært mer, he he jeg jobber innen shipping, men har også hatt andre administrative jobber, bla med ansvar for produksjon. Kontorjobber er generellt dårlig betalt, desverre. er det noe spesielt du tenker på? det finnes veldig mange jobber innen "kontor og administrasjon"...Alt fra sentralbord til kontorsjef.... :-)
Butterfly_Flip Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk for svar. Jeg holder på å ta Salg og sevice studie, og kommer til å spesialisere meg innen kontor og adminisrasjon. Vi har tre valg. 1. Kontor og administrasjon 2. salg og markedsføring 3. vekter faget. Som sagt går jeg for nr 1. 300-350 000 er ei bra lønn i mine øyne. Jeg er åpen for mye, men kunne godt tenke meg noe inne kundebehandlig. Hvilke muligheter er det for videre utdanning da? Da tenker jeg ledelse. Har tidligere jobbet i helsevesenet, men har skjønt at jeg ikke kan drive med det resten av livet.
Ducchini Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Hei Kundebehandling er moro! Kundebehandling kan jo være så mangt. Alt fra å selge, reklamasjoner, rådgivning, teknisk veiledning,, ta i mot forespørsler etc Videre utdanning skulle ikke være noe problem for deg, har inntrykk av at man jobber noen år i den stillngen man er, så "klatrer" man, hvis man ønsker det Men, du spesialiserer deg, da er du nok kvalifisert til mer en vanlig kundebehandling, kanskje du allerede er klar for en liten lederstilling? Hva ser du for deg, er det en spes bedrift/ område du kunne tenke deg å jobbe i når du er ferdig ?
Butterfly_Flip Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 Takker igjen for svar. Virker som du har greie på dette her. Jeg er jo helt ny innen for dette. Har utdanning og fagbrev fra før, men det er i helsevesenet. Så Kontor og administrasjon er helt nytt for meg. Jeg vet at det er ett hav av muligheter, men jeg vet ikke så mye mer enda. Dermed vet jeg heller ikke helt hva jeg vil enda. Men jeg vet ivertfall det at jeg helst vil holde meg borte fra det kommunale og det offentlige. Har fått inntrykk av at de som jobber inne kommune/ offenligheten får generelt dårligere betalt en de som er innen for de private firmaene. De har heller ikke like stor mulighet for utvikling og "klatring". Men det er hva jeg har hørt, så det er ikke sikkert at det stemmer. Jeg tar i mot råd med stor TAKK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå