gerd Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Om absolutt hva som helst? Hvilket forum skal du snakke til da?
katty Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Dette er en "foredargskurs" om vi kan kalle det det.Jeg kan velge tema om hva enn jeg vil, men det er da det står stille og jeg kommer ikke på en eneste ting....håpløst
gerd Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Hva er du interessert i da? Sport? Musikk? Helse? Biler? Vin? Klær? Barn? Dyr? Nupereller?
katty Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2007 Vin ja, eller fjellet der vi har hytte...
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Tja,burhøns? Eller hva med foredrag om gleden ved å ha barn,fortelle hva som faktisk er sjarmen med små snørrete neser og 3 årstrassen;))? Evt. kan du si noen ord om hvor vanskelig det var å finne et tema å holde foredrag om? Lykke til,det blir sikkert kjempebra:)! Mvh
Adalis Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Forslag: "Hvordan blir et barn lagd? Mannen og damen koser seg i sengen." Ble jo bare tre SEKUNDER det! Hehe... Neida, skal vi se.... Barna dine, mat, en tv-serie, en film, hvorfor damer sminker seg, evt litt humoristisk foredrag om kommunikasjon med forklaringer på hvordan en dame og en mann kan ha to vidt forskjellige oppfatninger av de samme ordene. Er jo så masse du kan ta, skjønner det er vanskelig å velge... ) Lykke til da!!
katty Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, det er vanskelig, for det skal være så kort men samtidig være intressant eller morsomt å nå et poeng. Flotte forslag her. Supert!!! Tusen takk:o)
Turtle Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 sjokolade................... kan bli vanskelig å holde deg til bare 2-3 min da
gerd Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Grunnleggende forskjeller på mann og kvinne? Hvordan holde et foredrag? Det er jo med en gang veldig vanskelig når det skal være så kort da....
Super-Langbein Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Noen nevnte Burhøns; Hva med å utdype de grunnleggende forskjellene mellom lårhøner og knehøner?
It's all about me Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 Et tema som alltid engasjerer: - Hvilken vei dorullen skal henges og hvorfor det er den riktige veien. Eller så lar jeg meg inspirere av en gruppe på Facebook: - Alle uenigheter bør løses med Stein, Saks & Papir.
It's all about me Skrevet 7. oktober 2007 #14 Skrevet 7. oktober 2007 Eller - Capser. Skal de bæres godt tredd nedover knollen, som en amerikansk lastebilsjåfør (lett støttet på toppen av hodet) eller på rapper-måten (utenpå et skaut eller på skakke som om vinden er i ferd med å ta den)?
katty Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2007 Flotte forslag Intensity. Nå har jeg mange forslag å tenke på... Tusen takk alle sammen:)
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. oktober 2007 #16 Skrevet 7. oktober 2007 Veeel jeg hadde ett foredrag om det og være gravid når jeg gikk på videregående (som skulle være like langt som ditt) var 6 mndr på vei ca, og fikk en solid 5:)
Turtle Skrevet 7. oktober 2007 #17 Skrevet 7. oktober 2007 hadde vært moro og vite hva du valgte og kanskje posta foredraget her? jeg er ihvertfall nysgjerrig nok til å ville lese det
It's all about me Skrevet 7. oktober 2007 #18 Skrevet 7. oktober 2007 Ja det er sant Turtle. Forventer å få det postet her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå