Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg føler meg som en dust jeg.sitter med babyen hver helg og hver dag og gubben går ut og koser seg. har snakket med han flere ganger men hjalp ikke.. tror det er best å være alenemor enn å ha en uansvarlig mann i huset ): ): ):
-spent- Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Huff...det kan ikke være noe artig nei:( Jeg har det ikke sånn selv, heldigvis! Men han høres ut som en uansvarlig mann ja, ettersom han går ut så ofte. Lykke til uansett:)
manonym Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hjalp ikke? Du får bare gi han klar beskjed om at feks neste helg så skal han ha babyen mens du går ut med veninner eller koser deg. Eller at dere har en kosekveld ilag. Skal ikke måtte mase om slikt - det er selvfølge det! Men skjønner jo seff at ikke alle har det slik da, og det synst jeg er trist... Det skal være likt hvor mange ganger dere går ut synst jeg. Jeg sitter da alene siden mannen min reiser på båt. Men når han er hjemme så får han seg som regel en fest, og jeg får tilbud en annen helg om å få gå ut å gjøre det jeg har lyst til. De andre helgene koser vi oss sammen.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Er aleine. Mann dro ut på byen i sinne. Noe han gjør hver gang vi krangler. Umodent. Så er ikke i så godt humør nei. Sitter å teller på fingrene om jeg skal bli alenemor.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har ikke dusjet i 4 dager og ba han til å passe på babyen 10 min før han går ut som jeg kan dusje i fred og ro men han sa at jeg må vente til imorgen .faen ta han jeg løser døra for han ikveld.tror jeg har fått nok. gutten min er 10 mn og jeg aldri aldri aldri vært borte mer enn 5 min.): han nekter å passe på babyen ):
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Ja da er det virkelig bedre å være alenemor. Og om du finner en ny vil han nok være mer glad i ungen enn faren. Trist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå