Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 tror ikke at vi skal klare å pusse opp kjøkkenet på litt over ei uke. :-D Strippa kjøkkenet i går, vaska og malt første strøket i dag. Andre strøket i morgen kveld, tenker jeg, og så blir det gulvlegging et par kvelder (mandag og tirsdag) og så kommer snekker'n på onsd/torsd. Rørleggeren kommer når vi ber han om det. Elektriker er gubben sjøl. Hva er det som kan ta så lang tid, da? Skjønner ikke hva det er hun mener skal ta så lang tid... Er det noe vi har glemt?
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Kaffepausen? Nei, hva mener hun tar sååå lang tid da?
2b&spira Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 nei det skal jo gå bra det;) vi brukte en uke og en dag vi da så hvis han er elektriker selv er detr ikke noe prob....
Bæremeisen Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jepp, at det mangler skruer til kjøkkenet dere skal montere... ( om dere har kjøpt nytt da:))
Gjest ->>- Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Dere har glemt ungen som får spysjuka akkurat i det dere har avtalt at rørleggeren skal komme, samtidig som vaskemaskina slår seg vrang og det blir flom i kjelleren mens katta til naboen får unger under bilen så den gale dyrevernskjerringa i det andre nabohuset nekter dere å kjøre de neste fire ukene og fetter Ole fra Nordreisa dukker uventet opp med kone og fire barn siden de var på gjennomreise. Murphy's Law og sånn. Ellers går det nok greit.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Skal ikke montere skapene, hvis det er det du mener. De kommer fiks ferdige fra fabrikk, står i garasjen og bare venter. Gulvet er et klikk-gulv som gubben og en kompis skal legge. Gulv- og taklister har vi ikke fått i hus enda, men dem tar det jo ikke mange minuttene å spikre opp. Og jeg tror til og med at jeg skal rekke å vaske kjøkkengardinene... :-D
lego Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe. med tanke på at svigerinna mi har brukt 6-7 mnd på å pusse opp kjøkkenet sitt fra bunn av, så blir jeg imponert over alt som går raskere enn det....
grå :) Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 MED unger på slep ville jeg nok regna med noen måneder. UTEN unger så går det nok med ei uke om man går inn for det. burde ikke være noe problem, men jeg har ikke prøvd:)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe... Gullet skal til dagmamma til uka også, selv om mor på papiret har høstferie... Blir det krise, så kommer jeg ned til deg med henne, grå! :-D
grå :) Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 hehe bare å komme. en unge fra eller til:) er fullt hus er til uka så passer fint det . hehe
piano♫ Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 Klart det går, høstferie er gode greier ;-) Lykke til, stå på og ta pauser innimellom. Skryt uhemma av alle som gjør en god jobb, og avslutt gjerne dagen med et lite glass rødvin og et kvarter i sofaen. Og for all del: Tenk på resultatet!!
Mrs. Bouquet Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 Har sjelden hørt om en håndtverker som har kommet når det er avtalt. At begge kommer den uka ville vært et mirakel. Så jeg har liten tro på at dere blir helt ferdige innen "tidsfristen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå