Gå til innhold

Har noen av dere møtt Dryppert i egen person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan dere sverge ved deres barns liv på at det er sant?

Jeg tror nemmelig ingenting på at yppert er mann skjønner dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mött han og jeg vet fremdeles ikke. Skal sjekke 1. des.

Skrevet

OI, spesielt at det betyr nok for deg til et sånt innlegg da...Lykke til videre...

Skrevet

Jeg kan stolt si at jeg fått æren å møte han irl. Og ja jeg kan sverge på mine barns liv og alle andre i slekta sitt liv på at det er sant.

Nå er det jo slik at jeg ikke har for vane å be mennesker dra ned buksa for å bevise sine genialiteter. men utifra det jeg såg er han veldig mye mann, og en kjekk sådan dessuten

Skrevet

Bon Apetit Annie ;o))

Skrevet

Sitter ¨spiser svisker så jeg kan komme jævlig godt på do i morgen.

Trøstespiser gjør jeg aldeles ikke.

Pass på deg selv cat, det sees jo på deg at DU er den som trøstespiser.

Tror ikke på deg uansett.

HI

Skrevet

Yppert hadde da mer anskiktshår enn meg i alle fall. Noe som bør medføre at han er mann.

Skrevet

det siste innlegget er ikke mitt

HI.

Skrevet

Hvorfor trur du at jeg i det hele tatt bryr meg om du trur meg eller ikke??

Skrevet

Jeg vet at Yppert er mann. Jeg har sett ham, vet hva han heter og hva han driver med. Korsn på halsen. Men jeg deler det selvfølgelig ikke med Annie! :-)

Skrevet

Test til Dryppert;

Hva er denier? (uten å google)

Skrevet

Jeg har hørt at du er pen, dryppert, mulig jeg må sjekke sjøl en gang?

Skrevet

Så du vet hva "denier" er???

Skrevet

Oki - så du vet hva "denier" er.

Da er du en dame eller er du en mann, så er du en transversitt.

Menn vet ikke hva "denier" er. Det er faktisk helt sant.

Skrevet

PS stakkars sønnen din, han bør jo ikke vite sånt.

Skrevet

hvorfor ikke da?? Er ikke det egentlig obligatorisk i skolen?

Skrevet

oi hva er jeg da jeg viste ikke hva denier er, og etter å ha sjekket det ser jeg ingen grunn til å gidde å huske på dette. jeg har ikke bruk for det yrkesmessig eller i mitt daglige liv. for meg er det ubetydelig. hva er dette å spørre noen om da?

er jeg ikke kvinne da siden jeg ikke viste hva det var og heller ikke syntes dette var interesant info?

jeg har forsatt ikke utover tiss/ snabelfant. og må fortsatt bruke bh. men du kunne vel spurt om noe som faktisk er verdt å vite.

Skrevet

Jeg liker Yppert, men tror overhodet ikke at det er en mann bak nicket. Jeg tror vedkommende er her inne med et nick til, da i seg selv; dameutgaven. Og jeg tror vedkommende er alene med 4 jenter og ikke fire gutter. Kjønnene er bare byttet om under Yppert-nicket.

Men uansett, gjør det noe om Yppert er mann eller dame? dette er internett og det er jo bare gøy. De som tar yppert negativt opp har vel mer et problem med seg selv syns jeg da. Har aldri lest noe denne personen har skrevet som jeg oppfatter bokstavelig.

Skrevet

Hvorfor tror du ikke paa at han er mann naar noen forteller deg det?

Skrevet

Yppert er helt klart en mann (med forbehold om at jeg ikke vært i buksa på`n). Dere kan egentlig bare slutte å lure på det.

Skrevet

Jeg kan og bekrefte at han mest sansynlig (ut fra alle ytre kjennetegn) er mann.

Skrevet

Men å spise er jo ukvinnelig, ordentlige kvinner flytter bare maten litt rundt på tallerknen med gaflen før de spiser salatbladet og erklærer seg stappmette. Ergo er Doppler (Keiserinnen av Kebab), Cat og Süsse menn.

Skrevet

Fnising og kebab er en dårlig miks.

Skrevet

Kebab bør bare spises i kontrollerte former uten andre ytre stimuli - bord er en fordel, høye heler og fnising er helt ulaseggjennomførbarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...