MamiMaribel Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 av å ha svigerfar i huset på 5. uka.......? Og at tanken på at han skal være her i to lange uker til ikke gjør det bedre....? Uææææææhhhh!!! Jeg er så tålmodig av meg, men denne mannen er bare veldig, veldig spesiell på mange måter - og har ikke EN ENESTE kveld trukket seg tilbake til rommene sine (hvor han har tv og dvdspiller og sofa og alt)siden han kom. IKKE EN ENESTE KVELD HAR VI HATT ALENE PÅ FEM UKER!!!! MANNEN MIN OG JEG HAR HATT SEX BARE EN GANG PÅ DE UKENE!!!!! ( fordi TV er vegg i vegg med vårt soverom, og han er den siste som legger seg hver kveld - selv om han sitter og halvsover mye av tiden. - SÅNN SOM AKKURAT NÅ!!!!!!!!!!) JEG ORKER IKKE MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER SÅ SINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odine! Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Du er en helgen som ikke har sagt det før! Husk at du er godt over halvveis nå.
Bæremeisen Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jepp, det er lov!! Men så nærmt har du ikke vært før... 2 uker igjen til du får livet tilbake!!! Hang in there... klem
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Hvorfor i all verden skal han være hos dere så lenge, om jeg tør spørre????
MamiMaribel Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 ...jeg aksepterer at svigerfar er her fordi jeg er veldig glad i mannen min, og vet at han setter umåtelig stor pris på faren sin. .....jeg aksepterer IKKE at han sitter her som en idiot og halvsover eller prater hull i hodet vårt i sofaen hver kveld - og har for maaange uker siden sagt maaange ganger til mannen min at han må gi beskjed om at vi trenger mer privatliv enn det vi har nå. Det har han da ikke klart....... og da tenker du sikkert: hvorfor ikke gjøre det selv....??! Jeg klarer det heller ikke!!!!!!!!!!!! og helgen.....tja, akkurat nå føler jeg meg mer som en teiting...........rett og slett...:-)
MamiMaribel Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2007 Takk for klem, jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg vilt til vi blir alene igjen! (men så går det bare tre uker, og vips- treffer vi ham igjen på hans territorium........ehh.... gjett om jeg skal ta over livet hans de ukene vi skal være der!!!!!!! :-))
MamiMaribel Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2007 Godt spørsmål!! Han har litt reisevei, for å si det sånn, og vil få valuta for det han syns er dyr flybillett) (men ingen grunn til å flytte inn hos oss, vet det:-) Forrige gang han var hos oss, var han i tre uker. Det syntes han var alltfor lite, for tiden gikk så fort, sa han. (for han, ja!!!!!!!) Så jeg gikk med på at neste gang skulle han få være en uke til. (jada, dum skal jeg være) Men da mannen min bestilte billett for han nå siste gang, fant han så veeeeldig gode priser på disse avgangene som viste seg seg å dukke opp med syv ukers mellomrom - og hva er vel tre uker fra eller til......??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå