2b&spira Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 har en sønn fra før av som blir to i desember og nå skal jeg ha en liten en til. både gruer og gleder meg ille masse... er veldig spent på det å ha to barn så hvis det er noen som har erfarng de gjerne vil dele med meg er jeg takknemelig for det. også lurer jeg litt på hvor tidlig kan jeg dra på 3d ultralyd?? og hvor tislig kan de eventuelt se kjønnet? er 3d mer sikkert når de ser kjønnet enn vanelig ultralyd?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Åååå..Gratulerer så masse..Fant du det ut i dag eller?? Mener det er best med 3d mellon uke 24 og 28 et sted..rundt der..=)=) lettere å se kjønn på 3d tror jeg..men de kan de kjønn fra uke 15 tror jeg..men det er veldig usikkert da..
EnUndreneMor Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 haha se på meg... sa bare gratulerer. di sier jo at en god jordmor kan se kjønnet allerede i uke 14 men skal vel godt gjøres.. best 3D får du i uke 30 og vanlig UL er jo veldig sikkert:) sån lykke til:D
Dotten Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Gratulerer så masse og lykke til... Det går nok helt sikkert bra
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Maaaasssse gratulere =0) Jeg tok 3d med tulle 1 uke 21 fantastisk men med tulle 2 tok vi 3d uke 31 da var det en ferdig unge der inne. Anbefaller rundt uke 30 =0)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 gratulerer så masse!! Jeg har også en sønn som blir 2 i desember, og venter en jente i februar Blir spennende å se hvordan hverdagen blir med 2 barn ja Ang det med kjønnet, så tror jeg at de ikke kan se det 100% før man er ca 16 uker på vei. Jeg har bestilt 3d ultralyd, og da jeg ringte, sa de at de anbefalte at man tok 3d mellom uke 27 og 29, da ble bildene best. Ei jeg kjenner var på 3d i uke 20, og da besto babyen av bare skinn og bein, slik at de angret på at de ikke ventet til babyen hadde fått kjøtt og fett på kroppen.
2b&spira Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2007 jeg fant det ut i går,men har vel hatt mistanken i rundt en uke så da blir jeg mamma igjen. føles som jeg har glemt alt fra tidligere svangerskap hehe men det kommer vel tilbake etter hvert...
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Gratulere så myyyyye... ) koslig dah....
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Så eggstokkene så det var ingen tvil =0)
2b&spira Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2007 da venter jeg til uke 30 jeg før jeg drar på 3d er morro og få mest ut av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå