Gå til innhold

Mistet min nydelige datter....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg gikk første gang gravid og gledet meg veldig til å få barn....Jeg fødte Thea den 13.02.05. Jeg hadde fått infarkter i morkaken sånn at hun ikke fikk nok næring og surstoff..Morkaken min kolapset til slutt..Jeg skal prøve å fortelle hva som skjedde...jeg og samboeren min skulle på ultralyd i 18uke og gledet oss veldig til å se babyen våres..men hun vi hadde satte oss 3uker tilbake og mente jeg hadde hatt en stum blødning(mensen uten blod)..vi satt og kranglet med henne en hel time etterpå..men hun rikket seg ikke på at jeg hadde hatt en "stum blødning"..vi mente da at graviditetstesten ikke skulle ha slått ut..vi gikk derifra sinte og frustrerte.men vi sa til oss selv at hun kommer når hun er klar..det gikk enda 11uker til før vi fant ut at hun var død.min første reaksjon når de sa at jeg måtte føde henne var:"jeg vil ikke føde dette her" jeg tenkte at hun så ut som et monster...men hun gjorde ikke det..hun var en perfekt liten jente baby...det var ikke noe galt med henne når vi fikk odubsjonsrapporten tilbake men morkaken min hadde gitt opp pga infarktene.. når jeg snakket med sykehuset etterpå og spurte om de kunne se infarkter på ultralyden så sa han jeg snakket med at det kunne de se...men hun jeg var hos når jeg hadde 18ukers ultralyd "så ingenting".... jeg hadde hatt infarkter fra den dagen morkaka begynner å feste seg til livmorveggen min...... men jeg har nå et sterk og fin gutt på 15mdr...jeg vart tett oppfulgt med jordmor og ultralyd.....men det må dessverre skje noe før man blir tatt på alvor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, trist at det skal skje noe alvrlig med mennesker før noen reagerer. det skjedde med moren min også. første barnet døde pga alvorlige feil med morkaken når hun var i 8 mnd, men så fikk hun beskjed om at det kom aldri til og skje igjen, så skjedde det med nestemann også, men han klarte de heldigvis og redde. men så når hun gikk med meg fikk hun igjen beskjed om at det kom ALDRI til og skje igjen, men joda det gjorde det. heldigvis var moren min ops på det da så de kom seg fort til sykehuset men det var såvidt det gikk bra. endelig, med fjerdemann tok de henne på alvor og låg hun inn i slutten av svangerskapet oghun fikk planlagt keisersnitt. men er helt utrolig at det skal 1 dødfødsel og 2 dramatiske fødsler til før de gjør noe. blir ganske så provosert av det.

føler med deg og vet gjennom mamma hvor vondt det er og få vite at det ligger ett dødt barn i magen...men gratulerer så mye med gutten din:) lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...