Gå til innhold

NÅ GIDDER JEG IKKE MER !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så LEI AV Å VÆRE KVALM !!!

Har spydd opp alle innvollene mine og all min forstand i hele dag.

Når skal det stoppe? Jeg STINKER , men hver gang jeg prøver å anstrenge meg nok til å ta en dusj så ender jeg over doskåla istedet...

Sønnen min har jeg måtte sende vekk til noen i familien for en uke , med meg må han bare stå i grinda og jeg klarer ikke lage middag til han engang....

Skolen går til helvete pga fravær og jeg er så KVALM det er så VONDT!!!!!!!

JEG BLIR HELT SINNSYK !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kan bytte!!!!

jeg kan være kvalm og du prøver??:-)

tar gjeeeeerne over jobben din.

Skrevet

hvor langt er du på vei?

bare sånn at jeg vet når den kommer....

Skrevet

seaband hjalp meg. løp og kjøp på helsekost. Akupunktur skal visst hjelpe også har jeg hørt.!!

Skrevet

Sitter her med seabånd på hver arm. Har akkurat spydd opp ingefærtablettene mine med de på !!!! Arghhhh:(

Skrevet

Du er 8 uker !!

I mai engang. Lykke til hehe...

Skrevet

så flott:-)

takk for byttet.

bare til info så skal dere inn til prøverør neste mnd.lykke til der:-)

Skrevet

Uff !! Nei det er ikke lett det her for noen av oss...

Men barn skal man ha....

Skrevet

jada....

har akkurat fått nevøen min på 6 mnd til å sovne,utrolig

slitsomt med unger assa....hehe.

Skrevet

Ja det kan være ganske utmattende til tider...

Men ingenting er verre enn denne kvalmen, ingen ingen verdensting !!!

Skrevet

Bland 50/50 eplemost og farris.

Drikk i bittesmå slurker (type fukt tungen-slurker...) og håp på det beste!!

Skrevet

har ingen gode råd å komme med bortsett fra å slappe av og sove mye. ikke noe jeg prøvde å drikke eller spise hjalp, kun å ta det med ro. ga seg etter uke 20-22 en gang for meg. men ja du blir gal

Skrevet

Saltstenger funka på meg, dempet det litt iallefall. Og all kvalmen var borte i uke 11. Håper den gir seg snart for deg og!

Skrevet

huff da.. trøst deg med at det vil mest sansynlig gå over etter hvert. Du er ikke alene i den situasjonen du er i nå. Selv var jeg bestevenn med doskåla til midt i uke 14 før jeg våknet en dag å kvalmen var mirakuløst borte.. :o) Det var en herlig følelse det!!

Skrevet

SJØNNE DÆ SÅ GÅTT!!! D e rætt å slætt t å bli gal av.....men ingenting å gjøre med,bare håpe det går over fort som faan.Jeg var på gratis akupunktur på sykehuset,tror det hjalp,iallefall en dag elr to før æ mått tebake igjæn....LYKKE T!!!!!!!

Skrevet

Huff! Jeg kjenner meg så igjen i det du sier. Det som til slutt hjalp for meg, var rett og slett en legetime. Da fikk jeg resept på Stemetil. Legen sier det er helt ufarlig. Kaster fremdeles opp (er i uke 17, og har blitt forberedt på at jeg kanskje må gå sånn resten av svangerskapet), men synes jeg har mange og lange gode perioder nå. På mandag starter jeg dessuten på jobb igjen i 50%, har vært sykemeldt i 3 uker, kanskje det er noe som kan hjelpe deg?

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Min kvalme begynte i uke 7, og jeg er nå i uke 20. Dvs at jeg har vært kvalm og kastet opp nesten hver dag i 13 uker nå. Koooselig.

Skrevet

off så kjedelig!trøste deg med at det sikkert går over snart:=)

Skrevet

Spydde selv til jeg var 18 uker på vei, men klaget IKKE!! Hadde prøvd lenge å bli gravid å var i det hele tatt overlykkelig for å ha fått det til. At du vil bytte med dollypopp sier vel bare en ting... du har aldri slete med å bli gravid.... Vet at det ikke er godt å være kvalm/spy og føler med deg men måtte bare skrive dette allikevel.....!

Skrevet

Signerer den jeg TvSlaven...

Takke meg til både ekstrem kvalme, bekkenløsning og alt annet, det fører noe godt med seg!!! Ikke noe er så jævlig som å være langtidsprøver! Selv om mange av graviditetsplagene virkelig ikke er ålrighte...

Skrevet

Så fint for deg a du ikke klagde da... Sorry, men sånne som deg irriterer meg bare noe sykt!!!! Kastet opp i 9 mnd med førstemann og selv om hun var ønsket og vi slet med å bli gravide, så så var det mang engang jeg angret i de måndene..At du ikke klaget en gang er jo stort, men skjønner henne godt jeg.

Skrevet

Vli bare uttrykke min sympati med deg og dere andre som er kvalme. Når jeg var midt oppi det på det verste ville jeg egentlig bare dø, det var så grusomt! Ekstrem kvalme er noe av det verste som finnes spør du meg. Heldigvis går det over etterhvert, jeg er 14+6 nå og nesten ikke kvalm lenger ;)

Mitt råd er: Lytt til kroppen! Prøv å finn ut hva du har lyst på og bruk penger på akkurat den maten. Spis ofte og legg om kostholdet dersom du føler for det. Mariekjeks, klementiner og lakris hjalp meg, samt å unngå vann (brekkmiddel). Drakk heller eplemost, juice og melk. Søsteren min kunne derimot bare spise kinamat fra uke 8 til 16... Så vi er forskjellige! Men hør på kroppen, den er den eneste som kan fortelle deg hva DU skal spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...