Gå til innhold

er ergo-bæreselen bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg ville kjøpe en bæresele til bebisen min på snart 4 mnd...Det er jo så mange forskjellige på markedet... Lurte litt på den ergo-selen da.. Noen som kan anbefale å kjøpe/ikke kjøpe denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har denne, kjøpte til førstemann og har brukt den masse. Syns den er helt super. Bruker den nå og til gutten på 4 mnd. Har gått mye i fjellet med eldste jenten på ryggen, klarte aldri å bruke bæremeis da jeg fikk tyngdepunktet altfor langt bak.

Nå bærer jeg gutten på magen i ergoselen og får unna det jeg trenger i huset mens han er med.

Skrevet

dytter denne... Jeg har også lurt litt på å kjøpe denne selen til jenta mi på 6 mnd.. Hvor lenge kan de bruke den? Er det lett å sette ungen oppi hvis den skal være på ryggen?

Skrevet

Har brukt den på eldstemann fram til nesten 3 år og 15 kilo, da ble det tungt nok!!! Balte litt i begynnelsen med å få ungen bak på ryggen, måtte ha hjelp i starten, men det gikk seg til. Jenten min har alltid likt seg veldig godt på ryggen, og sovnet der når hun var trøtt. Veldig fornøyd med denne selen og kan absolutt anbefale den.

Skrevet

hørtes jo veldig greit ut.. Tror jeg går for den jeg:-) Takker så masse for anbefalingen:-)

Skrevet

Er kjempefornøyd med Ergo-selen! Har brukt den mye, bærer både på rygg og mage. Synes det går helt greit å få han på ryggen aleine.

Løp og kjøp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...