Mamma til snart 4 Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 slimproppen gikk skikkelig igår. har veldig nedpress idag, kynnere hele tiden som ikke gjør vondt, tak i ryggen, nede ved korsryggen og stikk på venstre side helt øverst??
Snupsidupsi Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 D kan d godt være. Hadde d på samme måte forrige gang, da ringte jeg føden og dikk komme inn på kontroll. Hadde da bare 1cm åpning, men ting var i alle fall igang! =) Så ring føden og snakk med dem du! Lykke til.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 jeg fødte 9 dager før termin, og kvelden før det hele satte skikkelig igang hadde jeg veldig veldig mye kynnere, så vi får krysse fingrene. Lykke til, kanskje det er nå det skal skje:-)
Mamma til snart 4 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 takk for svar,ingenting er skjedd enda, men det er veldig mye kynnere og tak i magen, har fått en snodig følelse på venstre side, akkuratt der truskanten går (bikinilinjen). døvner nesten bort. håper virkelig at vannet går snart for jeg er skikkelig lei, og spent selfølgelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå