Trine_80 Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 I dag var samboer endelig klar for å begynne å se på babyutstyr og jeg var hoppende glad over at han selv hadde foreslått det! Utgangspunktet var at vi bare skulle kikke, og jeg kunne vise ham hva jeg hadde sett meg ut etter mye gransking på nettet. Det endte med at vi bestile både vogn, bag og bilstol i Emmaljunga. Jeg er bare 20 uker på vei, men de anbefalte å være tidlig ute pga at det tok så fryktelig lang tid med levering fordi Emmaljunga sliter enda med levering etter brannen i lokalene tidligere i år. (Dette til tips for dere andre som vurderer Emmaljunga) Er kjempefornøyd med valget så langt, og gleder meg ihjel til å gå på tur med vogna og babyen min!! :-) (om altfor maaange uker...)
Trine_80 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Hei, Jeg bestilt ikke på nettet, men i butikken. :-) Men tror du kan bestille emmaljunga på Rudo butikken eller noe slikt? (Har hvertfall sett emmaljunga i "Gravid" bladet" i en annonse.)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 gratulerer har selv emmaljunga sport kombi og strålende fornøyd. bestilte min i januar og fikk den 22 juni, og lillemann kom 23 juni. så vi rakk det akkurat.. pga den brannen tok det utroooolig lang tid.. så lønner seg å bestille tidlig om en skal ha emmaljunga ja
Trine_80 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Oi! Det tok lang tid! Flax at dere fikk vogna dagen før fødsel! Håper ikke jeg må vente så lenge for da har jeg allerede født.. Men men, klarer oss vel alltids uansett da.. Bare bilstolen kommer tide. (Har kjøpt emmaljunga bilstol også). Vi gikk for City Crossen da, med City Bagen. Gleder meg til å få den hjem! :-)
Anele&Solstråla Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg var og betalte depositum på min vogn i aug. og fikk tlf i dag om at vognen var kommet..men det er mondial da. helt ny for i år:) men fått inntrykk av at det er greit å være tidlig ute;) gleder meg til å hente den!!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Trine_80 *23.02.08* Hvor mye betalte dere for CityCross med City Bagen? Vet du om en kan få denne med løs bag for å sette inni? Samt for bilstolen, er veldig interesert i disse emmaljunga tingene selv men usikker på kostaden.
Trine_80 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2007 Hei Miss Fat, med februargutt! Tror prisene var ca sånn: City Cross: 5195,- City bag: 1895,- Adapter for påkobling av bilstol: 139,- Bilstol: 1895,- Andre alternativer til City Bagen er enten en mykbag eller en hardbag som kan legges rett i City Crossen. Aner dessverre ikke pris på disse to. (Se katalogen på emmaljunga.com sine sider så ser du alternativene selv) En mulighet for å høre pris er jo at du ringer dit jeg handlet. Babyhuset i Haugesund, tlf 52 71 46 95. Lykke til med barnevogn-jakt og valg! :-)
Trine_80 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2007 Glemte å si at alt dette er av 2008-modell. Du kan finne noen City Cross 2007-modeller igjen i butikkene til 4895,- (2007-modell-pris) Eneste forskjellen er noen nye farger på City Crossen og Bagen, og på City Bagen har de fjernet "bære-reimene" på hver side pga at de ikke var sikre nok. Ellers tror jeg ikke det er noe annet som er forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå